• Σχόλιο του χρήστη 'Νεκτάριος Παπαδόπουλος' | 30 Απριλίου 2020, 17:56

    Αξιότιμη κα Κεραμέως, Οι φωνές 760 μέχρι στιγμής ανθρώπων, γονείς, μαθητές, υποψήφιοι μαθητές, αλλά και τόσοι άλλοι, απλώς υποστηρικτές των πρότυπων σχολείων, έχουν ενωθεί στη διαβούλευση αυτή. Νιώθουμε ήδη να μας ενώνει κάτι σημαντικό, ουσιαστικό. Η αγάπη για την εκπαίδευση, την καλλιέργεια και την πρόοδο. H αγάπη για την ουσία, το να κάνεις “κάτι παραπάνω” και το να φτάνεις “λίγο πιο πέρα”. Αναμφίβολα υπάρχουν και πολλοί άλλοι συμπολίτες μας που δεν έχουν πάρει μέρος στη διαβούλευση αυτή με τα σχόλιά τους, που όμως μοιράζονται την ίδια αγάπη και θέλουν να έχουν την ευκαιρία να επιδιώξουν κι εκείνοι όλα αυτά που ονειρεύονται. Και έχουν δίκιο! Όμως η λύση δεν βρίσκεται στις “μουσικές καρέκλες”. Αν υπάρχουν πολλοί “άριστοι” στην κοινωνία μας, τότε μπράβο μας! Αν το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μπορεί να παρέχει σε όλους τους “άριστους”, την εκπαίδευση που τους αξίζει, τότε μπράβο του! Αν όλα τα σχολεία της χώρας μας είναι στο επίπεδο των πρότυπων σχολείων, μπράβο τους! Αν, όμως, το επίπεδο της εκπαίδευσης στη χώρα μας είναι τέτοιο ώστε οι νησίδες αριστείας να είναι μόλις 4 και να χωράνε σ’ αυτές μετά βίας 1.000 άριστοι, τότε το πρόβλημα δεν είναι στους αρίστους και είναι παράλογο να “τιμωρούνται” αυτοί και μόνο, με το “βγες εσύ, έλα εσύ”, “πάρε κι εσύ λίγο από καλή εκπαίδευση, σειρά τώρα έχει ο επόμενος”. Περιμένουμε από εσάς μια ουσιαστική προσπάθεια βελτίωσης του εκπαιδευτικού συστήματος αυτής της χώρας και όχι πρόχειρα και αποσπασματικά μέτρα που μόνο προβλήματα και αναστάτωση δημιουργούν. Οι μαθητές που εισάγονται στα πρότυπα Γυμνάσια θα πρέπει να συνεχίζουν αυτοδίκαια και χωρίς επιπλέον εξεταστικές προϋποθέσεις στα πρότυπα Λύκεια. Φτιάξτε όχι 24 αλλά 1.024 πρότυπα σχολεία, κάντε τα όλα πρότυπα! Αυτό θέλουμε! Αλλά αφήστε τους μαθητές ήσυχους και ήρεμους να αναπτύξουν την προσωπικότητά τους και το δυναμικό τους κατά τα 6 χρόνια της φοίτησής τους στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και μην τους φορτώνετε πρόσθετα βάρη για να καλύψετε άλλες, ουσιαστικές δυσλειτουργίες του εκπαιδευτικού συστήματος. Έτι παραπάνω, για τους μαθητές που ήδη φοιτούν στα πρότυπα Γυμνάσια και μπήκαν σ’ αυτά με νομοθετικό καθεστώς που ρητά όριζε 6ετή φοίτηση με αυτοδίκαιη μετάβαση στο Λύκειο, είναι πέρα από κάθε λογική, κοινή ή δικαίου, η όποια επανεξέτασή τους για συνέχιση της φοίτησης στο πρότυπο Λύκειο. Ελπίζω ειλικρινά να αναθεωρήσετε! Με εκτίμηση, Νεκτάριος Παπαδόπουλος