Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα Μαρία Π. | 30 Απριλίου 2020, 17:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η σημαντικότητα των μαθημάτων δεν αμφισβητείται. 'Ομως το μάθημα της κοινωνιολογίας είναι απαραίτητο στους μαθητές όλων των τάξεων λόγω της συμβολής του στην κατανόηση της κοινωνίας και στην αντιμετώπιση κάθε μορφής ρατσισμού. Ιδιαίτερα στους μαθητές της Γ' Λυκείου το μάθημα πρέπει να προσφέρεται ως προαπαιτούμενο για την εισαγωγή τους σε σχολές κοινωνικών, νομικών και πολιτικών σπουδών όπου και αποτελεί βασικό μάθημα. Μπορούμε λοιπόν να αποκλείσουμε ένα μάθημα που είναι στην πραγματικότητα ένας ολόκληρος επιστημονικός κλάδος; Είναι δυνατό να προετοιμάζουμε μελλοντικούς νομικούς, διεθνολόγους, πολιτικούς επιστήμονες, κοινωνιολόγους, παιδαγωγούς, κοινωνικούς ανθρωπολόγους, κοινωνικούς πολιτικούς, βαλκανιολόγους, αστυνομικούς, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς κ.α. αφαιρόντας το βασικό τους μάθημα από τις πανελλαδικές; Για ποιο λόγο;