Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ειρήνη Τ. | 30 Απριλίου 2020, 17:08
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μιλάτε για ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ από τις κατώτερες βαθμίδες κι αν'αυτού, κατά τη γνώμη μου, κάνετε τη μεγαλύτερη υποβάθμιση που έχει γίνει ποτέ από την εποχή των γονέων μας.Τμήματα με 26 παιδιά σε νήπιο και δημοτικό; Στην Α δημοτικού ένας δάσκαλος να μάθει γράμματα σε 26 παιδιά, θεωρείτε πως θα μπορούσε να κάνει καλή δουλειά; Επιπλέον μαθήματα σε νήπια όπου καλά καλά δεν μπορούν να μιλήσουν; Αγγλικά ενώ μπορεί να μην έχει καθαρίσει ο λόγος τους και να χρήζουν λογοθεραπείας; Είναι δικαίωμά μας να θέλουμε να κρατήσουμε τα παιδιά μας μακριά από την τεχνολογία σε τόσο μικρή ηλικία, για ποιον παιδαγωγικό λόγο καταστρατηγείται αυτο; Με παιδαγωγικά ή αντιπαιδαγωγικά κριτηρια θα γίνουν οι παραπάνω αλλαγές;