Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΕΡΒΟΠΟΥΛΟΣ | 30 Απριλίου 2020, 18:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επίσης, θα πρέπει να αυξηθούν γενναία οι ώρες διδασκαλίας σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Δεν μπορούν να χωρέσουν τόσα πολλά και χρήσιμα διδακτικά αντικείμενα σε τόσες λίγες ώρες, με μια λογική "κόψε λίγο από εδώ και πρόσθεσε λίγο από εκεί", ώστε να "φαίνεται" ότι το πρόγραμμα έχει εμπλουτιστεί. Σε μια νέα εποχή και κοινωνία, όπου η πληροφορία είναι εύκολα προσβάσιμη, αλλά που η ορθή κρίση για τη χρήση και τη διασταύρωση αυτής είναι σημαντικότερη από την απλή πρόσβαση σε αυτήν, σε μιαν εποχή όπου οι νέοι μαθητές θα πρέπει να αναπτύξουν σοβαρές δεξιότητες συνεργασίας με ένα πνεύμα αλληλοσεβασμού, δεν είναι δυνατό να πορευόμαστε ακόμη με παλαιές αντιλήψεις. Ο μαθητής θα πρέπει να φεύγει από το σχολείο για το σπίτι ΕΤΟΙΜΟΣ (να μην έχει πολλές εργασίες για το απόγευμα, διότι πρέπει να δραστηριοποιηθεί και σε άλλες ασχολίες, αθλητικές, πολιτισμικές, κοινωνικές) και να έρχεται κάθε πρωί στο σχολείο με προσμονή για κάτι καλύτερο. Δεν είναι, λοιπόν, δυνατό, η αναβάθμιση του πακέτου μαθημάτων να "στριμωχθεί" στο παλαιό πρόγραμμα 8.20-13.30 (περίπου). Πρέπει να πάει, τουλάχιστον μέχρι τις 14.30, με όσες προσαρμογές απαιτηθούν. Έτσι θα μπουν και νέα σημαντικά μαθήματα, από καθηγητές ειδικοτήτων, με ΠΟΛΛΑΠΛΟ ΟΦΕΛΟΣ για την κοινωνία και τους μαθητές μας.