Διαβαζοντας κανεις το αρθρο 18 διαπιστωνει ποσο επιπολαια και βιαστικα (αληθεια γιατι τοση βιασυνη) εχει συνταχθει.
Δειτε ενα παραδειγμα. Ο μαθητης της φετινης β γυμνασιου θα πρεπει να κανει τα παρακατω:
1) να καλυψει τα φετινα κενα της β γυμνασιου αφου χαθηκε η μιση χρονια.
2)να δωσει ενδωσχολικες εξετασεις για να αποφοιτησει απο το γυμνασιο.
3)να συμμετεχει τα απογευματα στους ομιλους των προτυπων γυμνασιων
4)να προετοιμαστει για εξετασεις διπλωματων αγγλικων γαλλικων
5)να δωσει πανελληνιες εξετασεις για εισαγωγη στο προτυπο λυκειο με την πλατη στον τοιχο αφου το διλλημα ειναι live or die.
Συγνωμη αλλα ο μαθητης που μπορει να κανει ολα τα παραπανω θα επρεπε να βρισκεται ηδη στο ΜΙΤ.
Εαν εγω ο απλος γονεας σκεφτομαι τα παραπανω που δεν μπορει να τα σκεφτει η εξιδεικευμενη επιτροπη συνταξης του νομοσχεδιου φανταστειτε τι αλλα προβληματα θα υπαρχουν στο νομοσχεδιο στο συνολο του.
ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 18 ΣΗΜΕΡΑ.
Διαβαζοντας κανεις το αρθρο 18 διαπιστωνει ποσο επιπολαια και βιαστικα (αληθεια γιατι τοση βιασυνη) εχει συνταχθει. Δειτε ενα παραδειγμα. Ο μαθητης της φετινης β γυμνασιου θα πρεπει να κανει τα παρακατω: 1) να καλυψει τα φετινα κενα της β γυμνασιου αφου χαθηκε η μιση χρονια. 2)να δωσει ενδωσχολικες εξετασεις για να αποφοιτησει απο το γυμνασιο. 3)να συμμετεχει τα απογευματα στους ομιλους των προτυπων γυμνασιων 4)να προετοιμαστει για εξετασεις διπλωματων αγγλικων γαλλικων 5)να δωσει πανελληνιες εξετασεις για εισαγωγη στο προτυπο λυκειο με την πλατη στον τοιχο αφου το διλλημα ειναι live or die. Συγνωμη αλλα ο μαθητης που μπορει να κανει ολα τα παραπανω θα επρεπε να βρισκεται ηδη στο ΜΙΤ. Εαν εγω ο απλος γονεας σκεφτομαι τα παραπανω που δεν μπορει να τα σκεφτει η εξιδεικευμενη επιτροπη συνταξης του νομοσχεδιου φανταστειτε τι αλλα προβληματα θα υπαρχουν στο νομοσχεδιο στο συνολο του. ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 18 ΣΗΜΕΡΑ.