Αξιότιμη κ. Υπουργέ,
Είναι επιτακτική ανάγκη να επανεξεταστεί το άρθεο 18 που αφορά στην επαναξιολόγηση των μαθητών που έχουν ήδη εισαχθεί με εξετάσεις στα Πρότυπα Γυμνάσια. Η διάταξη αυτή είναι το λιγότερο άδικη και αντιπαιδαγωγική, μιας και απαιτεί από παιδιά που κρίθηκαν και αξιολογήθηκαν με ιδιαίτερα απαιτητικές εξετάσεις, να επαναξιολογηθούν σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, με ανυπολόγιστες συνέπειες στον ψυχισμό των παιδιών αυτών που διανύουν την ιδιαίτερη περίοδο της εφηβείας. Τα παιδιά αυτά έχουν ήδη αποδείξει τις δυνατότητές τους. Εκεί που θα έπρεπε να γίνεται συνεχής αξιολόγηση είναι στο δυναμικό των καθηγητών, οι οποίοι θα πρέπει να καλύπτουν τις ανάγκες του σχολείων από την αρχή της σχολικής χρονιάς και να μην παρατηρούνται τα απαράδεκτα φαινόμενα της έλλειψης καθηγητών , σε σχολεία που θέλουν να λέγονται Πρότυπα..
Με εκτίμηση,
Κατσαρού Ελευθερία
Αξιότιμη κ. Υπουργέ, Είναι επιτακτική ανάγκη να επανεξεταστεί το άρθεο 18 που αφορά στην επαναξιολόγηση των μαθητών που έχουν ήδη εισαχθεί με εξετάσεις στα Πρότυπα Γυμνάσια. Η διάταξη αυτή είναι το λιγότερο άδικη και αντιπαιδαγωγική, μιας και απαιτεί από παιδιά που κρίθηκαν και αξιολογήθηκαν με ιδιαίτερα απαιτητικές εξετάσεις, να επαναξιολογηθούν σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, με ανυπολόγιστες συνέπειες στον ψυχισμό των παιδιών αυτών που διανύουν την ιδιαίτερη περίοδο της εφηβείας. Τα παιδιά αυτά έχουν ήδη αποδείξει τις δυνατότητές τους. Εκεί που θα έπρεπε να γίνεται συνεχής αξιολόγηση είναι στο δυναμικό των καθηγητών, οι οποίοι θα πρέπει να καλύπτουν τις ανάγκες του σχολείων από την αρχή της σχολικής χρονιάς και να μην παρατηρούνται τα απαράδεκτα φαινόμενα της έλλειψης καθηγητών , σε σχολεία που θέλουν να λέγονται Πρότυπα.. Με εκτίμηση, Κατσαρού Ελευθερία