Η ευθύνη της διαπαιδαγώγησης των παιδιών, όσο αφορά τέτοια λεπτά ψυχοσωματικής φύσεως ζητήματα, ανήκει στους γονείς. Εκείνοι θα επιλέξουν την κατάλληλη ηλικία (η οποία προφανώς και δεν είναι η νηπιακή λόγω έλλειψης σωματικής και πνευματικής ωριμότητος) του κάθε παιδιού τους ώστε να ασχοληθούν με τα της γενετήσιας φύσεώς τους.
Η γενίκευση ενός τέτοιου μέτρου, ιδιαίτερα στη νηπιακή ηλικία, αποτελεί έσχατο παιδαγωγικό σφάλμα με ανυπολόγιστες συνέπειες στην ψυχική, πνευματική και, πολλές φορές, σωματική ανάπτυξη και υγεία των παιδιών. Αυτό δε σημαίνει ότι σε μεγαλύτερες τἀξεις θα είχε επιτυχία, δεδομένων των αδυναμιών του σχολικού περιβάλλοντος γενικά, καθώς και της παροχής μιας ενιαίας μεθόδου διαπαιδαγώγισης που δεν θα λαμβάνει υπόψιν τις ιδιαιτερότητες κάθε παιδιού.
Κρίνεται, κατά την προσωπική μου άποψη, επιβεβλημένη η ΜΗ καθιέρωση της σεξουαλικής διαπαιδαγώγισης σε οποιαδήποτε σχολική βαθμίδα, ιδιαίτερα στα νηπιαγωγεία.
Η ευθύνη της διαπαιδαγώγησης των παιδιών, όσο αφορά τέτοια λεπτά ψυχοσωματικής φύσεως ζητήματα, ανήκει στους γονείς. Εκείνοι θα επιλέξουν την κατάλληλη ηλικία (η οποία προφανώς και δεν είναι η νηπιακή λόγω έλλειψης σωματικής και πνευματικής ωριμότητος) του κάθε παιδιού τους ώστε να ασχοληθούν με τα της γενετήσιας φύσεώς τους. Η γενίκευση ενός τέτοιου μέτρου, ιδιαίτερα στη νηπιακή ηλικία, αποτελεί έσχατο παιδαγωγικό σφάλμα με ανυπολόγιστες συνέπειες στην ψυχική, πνευματική και, πολλές φορές, σωματική ανάπτυξη και υγεία των παιδιών. Αυτό δε σημαίνει ότι σε μεγαλύτερες τἀξεις θα είχε επιτυχία, δεδομένων των αδυναμιών του σχολικού περιβάλλοντος γενικά, καθώς και της παροχής μιας ενιαίας μεθόδου διαπαιδαγώγισης που δεν θα λαμβάνει υπόψιν τις ιδιαιτερότητες κάθε παιδιού. Κρίνεται, κατά την προσωπική μου άποψη, επιβεβλημένη η ΜΗ καθιέρωση της σεξουαλικής διαπαιδαγώγισης σε οποιαδήποτε σχολική βαθμίδα, ιδιαίτερα στα νηπιαγωγεία.