Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Κώστας | 30 Απριλίου 2020, 18:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ενίσχυση της Αισθητικής Αγωγής σε όλες τις τάξεις και όλες τις βαθμίδες. Οι δεξιότητες που μπορούν να αποκτήσουν τα παιδιά μέσα από τις τέχνες είναι εξαιρετικά χρήσιμες για την συναισθηματική και την ολόπλευρη νοητική τους ανάπτυξη. Είναι πολύ άδικο τα παιδιά στην Πέμπτη και την Έκτη δημοτικού να μην διδάσκονται το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής. Σε όσους εκπαιδευτικούς Θ.Α. έχει τύχει να δουλέψουν δυο χρονιές στο ίδιο σχολείο είναι γνώριμες οι περιπτώσεις όπου παιδιά της Πέμπτης ή της Έκτης παρακαλάνε να μπορούσαν να κάνουν έστω και μια ώρα Θ.Α.. Επίσης, η Αισθητική Αγωγή συνολικά, (Μουσική, εικαστικά, θέατρο) πρέπει να αποκτήσει περισσότερο χώρο και στη Β'βάθμια εκπαίδευση (Γυμνάσιο και Λύκειο). Είναι κρίμα να αφήνουμε παιδιά στην εφηβία, που πάντοτε αναζητούν εναλλακτικούς τρόπους έκφρασης, χωρίς την δυνατότητα σοβαρής αισθητικής παιδείας στα σχολεία της Β'βάθμιας.