Δεν υπάρχει παιδαγωγικά επαρκώς κατοχυρωμένη αιτιολογία ένταξης της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα μαθήματα που διδάσκονται παιδιά δημοτικού σχολείου. Δεν δικαιολογείται ούτε βιολογικά λόγω ηλικίας, ούτε ηθικά καθώς σκανδαλίζει και οξύνει την περιέργεια που πολλές φορές οδηγεί σε τραγωδίες, ούτε κοινωνικά καθώς τα παιδιά πρέπει να μένουν παιδιά όσον καιρό περισσότερο και να μην τα αφυπνίζουμε επίτηδες από την αθωότητά τους στο χώρο που θα έπρεπε να τα διδάσκουμε να γίνουν καλύτεροι άνθρωποι. Είναι απόλυτα απαράδεκτη από κάθε άποψη αυτή η προσπάθεια του κράτους που οι γονείς εμπιστεύονται τα παιδιά τους για εντελώς άλλο σκοπό από αυτόν που εξυπηρετεί η ύποπτη κίνηση αυτή.
Δεν υπάρχει παιδαγωγικά επαρκώς κατοχυρωμένη αιτιολογία ένταξης της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα μαθήματα που διδάσκονται παιδιά δημοτικού σχολείου. Δεν δικαιολογείται ούτε βιολογικά λόγω ηλικίας, ούτε ηθικά καθώς σκανδαλίζει και οξύνει την περιέργεια που πολλές φορές οδηγεί σε τραγωδίες, ούτε κοινωνικά καθώς τα παιδιά πρέπει να μένουν παιδιά όσον καιρό περισσότερο και να μην τα αφυπνίζουμε επίτηδες από την αθωότητά τους στο χώρο που θα έπρεπε να τα διδάσκουμε να γίνουν καλύτεροι άνθρωποι. Είναι απόλυτα απαράδεκτη από κάθε άποψη αυτή η προσπάθεια του κράτους που οι γονείς εμπιστεύονται τα παιδιά τους για εντελώς άλλο σκοπό από αυτόν που εξυπηρετεί η ύποπτη κίνηση αυτή.