Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 54 Εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης -Μητρώο Εκπαιδευτών Επαγγελματικής ΚατάρτισηςΣχόλιο του χρήστη Ιωάννα Μάρκου | 30 Απριλίου 2020, 19:15
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ καλησπέρα σας και ευχαριστούμε πολύ για τη διαβούλευση. Το μητρώο Εκπαιδευτών του ΕΟΠΠΕΠ πρέπει να διατηρηθεί για όλες τις δομές δια βίου μαθησης διότι όλοι περάσαμε από τη δοκιμασία εξετάσεων ,που δεν ήταν καθόλου ευκολη , πιστοποιηθήκαμε στα αντικειμενά μας και πρωτίστως σε θεματα εκπαίδευσης ενηλίκων .Το προσοντολόγιο εκπαιδευτών ΙΕΚ είναι ανάγκη να ενημερωθεί και να αλλάξει,να εντάξει και τους αποφοίτους ‘’Ελληνικού πολιτισμού΄΄, μέσα γιατί πολλά μαθηματα των ΙΕΚ εχουν πληρη συναφεια με το αντικείμενό μας. Για το νεο Μητρώο που θέτετε συμφωνώ μόνο εφόσον θεωρηθεί ως υπομητρώο του ΕΟΠΠΕΠ και εφόσον εντάξουν την ειδικότητά μας ''Ελληνικού πολιτισμού'' μέσα. Να πώ οτι στα ΚΔΒΜ εχουμε αναθεση για τα προγράμματα ''αξιοποιησης πολιτιστικής κληρονομιάς΄΄,''Λογοτεχνίας'',΄΄Τοπικής ιστορίας΄΄ και ιστορίας τέχνης΄΄.Βάλτε ειδική επιτροπή να αποφασίσει για τις δικες μας αναθεσεις και στα ΙΕΚ.Υπάρχουν μαθηματα στα ΙΕΚ που απαιτούν αφοσίωση στο διδακτικό αντικείμενο το οποιο πολλές φορές δεν συνάδει με το αντικείμενο εργασίας των εργαζομενων αλλού εκπαιδευτών και ας φαίνεται οτι συνάδει.Μήπως να σκεφτείτε καλύτερα να παρετε μόνιμους εκπαιδευτές για τα ΙΕΚ και καλά αμοιβόμενους;Τα Μεταδευτ/μια ΙΕΚ έπρεπε εδώ και χρόνια και με τις καταλληλες αναπροσαρμογές να αποτελούν την τριτοβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση της Ελλάδας και όχι να είναι αδιαβάθμητα. Ακόμη ενα αλλο πολύ βασικό στοιχείο ειναι οτι η εμπειρία μας η διδακτική στα ΙΕΚ πρέπει να μοριοδοτείται και ανεξαρτήτως του καθαυτό αντικειμενου.Δηλαδή οποιος εχει εμπειρία ως εκπαιδευτής στα ΙΕΚ ακόμη και σε αλλα αντικειμενα ,πρέπει να μοριοδοτείται εστω λιγότερο από την προυπηρεσία του τη σχετική με το αντικειμενο. Στα ΙΕΚ αλλά και σε οποιονδήποτε φορέα Δια βίου μαθησης ειναι αδιανόητο να προτιμώνται-προπορεύονται δημόσιοι Υπάλληλοι και συνταξιούχοι ως εκπαιδευτές και απιστοποιητοι ,τη στιγμή που υπάρχουν ικανότατοι νεοι επιστήμονες και πιστοποιημενοι στο αντικειμενό τους άνεργοι.Επίσης οι του ιδιωτικού τομέα δεν θα πρέπει να προπορεύονται εναντι των αλλων επιστημόνων ανέργων. Είναι αναγκαίο να πάρετε το συντομότερο στα ΚΔΒΜ τους εκπαιδευτές και να εργαστούν όλοι μεσω πλατφόρμας , εξαιτίας του κορωνοιού.