Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ | 30 Απριλίου 2020, 19:15
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η άποψή μου ως μητέρα και εκπαιδευτικός θεωρώ οτι ταυτίζεται με την πλειονότητα των γονέων και των εκπαιδευτικών. Δεν είναι δυνατόν να πιστεύουμε ότι η αύξηση του αριθμού των μαθητών σε νηπιαγωγείο ή δημοτικό μπορεί να είναι επωφελής για τα παιδιά μας. Η μάθηση προϋποθέτει εξατομίκευση, αγκαλιασμα σε ολόκληρη την προσωπικότητα του παιδιού και αυτό απαιτεί χρόνο. Αξιότιμη κυρία υπουργε, και ιθύνοντες, πως είναι δυνατόν, να στερείτε χρόνο από το καθε ξεχωριστό παιδί αντί να ψάχνεται τρόπο να αλλαξετε το εκπαιδευτικό σύστημα προς το καλυτερο; Είστε νέοι άνθρωποι, πιστέψτε στα παιδιά και διαμορφωστε περιβαλλοντα μαθησης ανώτερα των προηγούμενων γενεων. Μια πιο ανθρωπιστική διάσταση θα αλλαζε τον κόσμο και μάλιστα οι συνθήκες που ζούμε θεωρώ οτι θα έπρεπε να σας κατευθυνουν προς αυτη την κατεύθυνση. Ειμαι κατηγορηματικα ενάντια στην αύξηση του αριθμού των μαθητών γιατί λειτουργεί ξεκαθαρα εις βάρος τους σε όλα τα επίπεδα. Ειδικότερα στο νηπιαγωγείο, όπου τα παιδιά μας έρχονται σε επαφή ίσως για πρώτη φορά με το κοινωνικό σύνολο και μαθαίνουν τα πιο σπουδαία, τα πιο μεγάλα,δηλαδη να αλληλεπιδρουν, να συμπεριφερονται, να νιώθουν, να εκφράζονται, περιοριζονται ολα αυτα, στενεμα θέλουν ή απλωμα; Με παιδιά έχετε να κάνετε οχι με χρήματα, εδω τα λάθη κοστίζουν ανυπολογιστα.