Διαφωνώ να εισαχθεί η θεματική ενότητα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ουδείς λόγος να χάνουν οι παιδικές ψυχουλες την αθωότητα τους από τόσο τρυφερές ηλικίες, αλλά και επικυνδινο για αυτά γιατί λόγου της ανωριμότητας τους μπορεί να παρασυρθούν σε βιασμούς και διάφορες άλλες ψυχικές και σωματικές ανωμαλίες. Υπάρχουν οι γονείς των παιδιών που έχουν τον ρόλο εκπαίδευσης τους σε τέτοια ευαίσθητα θέματα και ακόμα καλύτερα η ίδια χριστιανική διδασκαλία και ορθόδοξη πίστη μας, που σε όλα τα θέματα έχει πάντα την σωστή καθοδήγηση. Γνωρίζω δε, οτι τα θέματα αυτά θίγονται διαθεματικά και ειδικά στα μαθήματα της Βιολογίας και της Χριστιανικής Διδασκαλίας.
Τέλος ως πολίτης δεν έχω αντιληφθεί οτι, όπου εφαρμόζονται αντίστοιχα προγράμματα, υπάρχει πρόοδος και περιορισμός φαινομένων όπως η σεξουαλική βία και ευρύτερα η βία, η κατάθλιψη, και η εμπλοκή με εξαρτήσεις.
Διαφωνώ να εισαχθεί η θεματική ενότητα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ουδείς λόγος να χάνουν οι παιδικές ψυχουλες την αθωότητα τους από τόσο τρυφερές ηλικίες, αλλά και επικυνδινο για αυτά γιατί λόγου της ανωριμότητας τους μπορεί να παρασυρθούν σε βιασμούς και διάφορες άλλες ψυχικές και σωματικές ανωμαλίες. Υπάρχουν οι γονείς των παιδιών που έχουν τον ρόλο εκπαίδευσης τους σε τέτοια ευαίσθητα θέματα και ακόμα καλύτερα η ίδια χριστιανική διδασκαλία και ορθόδοξη πίστη μας, που σε όλα τα θέματα έχει πάντα την σωστή καθοδήγηση. Γνωρίζω δε, οτι τα θέματα αυτά θίγονται διαθεματικά και ειδικά στα μαθήματα της Βιολογίας και της Χριστιανικής Διδασκαλίας. Τέλος ως πολίτης δεν έχω αντιληφθεί οτι, όπου εφαρμόζονται αντίστοιχα προγράμματα, υπάρχει πρόοδος και περιορισμός φαινομένων όπως η σεξουαλική βία και ευρύτερα η βία, η κατάθλιψη, και η εμπλοκή με εξαρτήσεις.