Είμαι ένας μαθητής που φοιτά στην έκτη Δημοτικού και, όπως πολλοί άλλοι, σκοπεύω να δώσω εξετάσεις, για να εισαχθώ στο Πρότυπο της πόλης που κατοικώ.
Όλες οι εξετάσεις έχουν πολύ άγχος, το οποίο είναι δύσκολο να διαχειριστούμε.
Γιατί λοιπόν οι μαθητές να υποβληθούν ξανά σε αυτό το άγχος;
Επίσης, κάποιοι μαθητές θα καταφέρουν να περάσουν και κάποιοι όχι. Αυτοί που θα περάσουν θα κάνουν νέες παρέες, οι οποίες μπορεί να χαθούν, λόγω των εξετάσεων για την εισαγωγή στα Πρότυπα Λύκεια.
Οι μαθητές έχουν αποδείξει τι αξίζουν. Δεν υπάρχει λόγο να ταλαιπωρηθούν με δεύτερη δόση εξετάσεων.
Είμαι ένας μαθητής που φοιτά στην έκτη Δημοτικού και, όπως πολλοί άλλοι, σκοπεύω να δώσω εξετάσεις, για να εισαχθώ στο Πρότυπο της πόλης που κατοικώ. Όλες οι εξετάσεις έχουν πολύ άγχος, το οποίο είναι δύσκολο να διαχειριστούμε. Γιατί λοιπόν οι μαθητές να υποβληθούν ξανά σε αυτό το άγχος; Επίσης, κάποιοι μαθητές θα καταφέρουν να περάσουν και κάποιοι όχι. Αυτοί που θα περάσουν θα κάνουν νέες παρέες, οι οποίες μπορεί να χαθούν, λόγω των εξετάσεων για την εισαγωγή στα Πρότυπα Λύκεια. Οι μαθητές έχουν αποδείξει τι αξίζουν. Δεν υπάρχει λόγο να ταλαιπωρηθούν με δεύτερη δόση εξετάσεων.