Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Adamantia | 30 Απριλίου 2020, 20:41
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι γνωστό πως καμιά Πολίτικη Ηγεσία κανένα Υπουργείο Παιδείας δεν έλαβε ουσιαστικά μετρά για την Παιδεία.Δεν έλαβα καμιά απόφαση για σωστή εκπαίδευση όπως 15 παιδιά ανά εκπαιδευτικό, δεν αναλογίστηκε και δεν σεβάστηκε τους διαφορετικούς ρυθμούς μάθησης του κάθε παιδιού. Λέγαμε ότι τα 24 παιδιά σε κάθε τάξη είναι πολλά και έρχεται τώρα η υποτιθέμενη βελτιωτική αλλαγή? Ποια? Η αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη σε 26 άτομα! Άρα θέλετε να περιορίσετε το χρόνο που αντιστοιχεί σε κάθε παιδί!! Η διαδικασία της μάθησης προφανώς θέλετε να αποτελεί προσωπική υπόθεση του μαθητή, χωρίς να δίνεται τη δυνατότητα στους ίδιους εκπαιδευτικους να έχουν το χρόνο να συζητούν με τους μαθητές τους για να αποκτήσουν τη νέα Γνώση. Η αύξηση των μαθητών προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει για πάρα πολλούς λόγους, τους οποίους μπορείτε αν έχετε την απαιτούμενη συνείδηση να αναλογιστειτε. Ξεχνώντας, τα παραπάνω όμως ας αναλογιστείτε το θέμα της ΥΓΕΙΑΣ το μεγαλύτερο αγαθό του ανθρώπου! Γιατί 26 παιδιά σε κάθε τάξη είναι πάρα πολλά μάλιστα σε μια εποχή πολύ κρίσιμη για την ιδια την υγειά του κάθε εκπαιδευτικου και του κάθε μαθητή και μετέπειτα του κάθε γονέα παιδιού. Διότι αν χαθεί λόγω κορονοιου ένας μαθητής ή ένας εκπαιδευτικος λογω του συνωστισμού! Τότε να πάρετε την Ηθική ευθύνη των πράξεων σας!