Στο πρώτο άρθρο αναφέρονται γενικά και αόριστα προγράμματα δεξιοτήτων , ήπιες δεξιότητες κλπ. και μόνο στην Αιτιολογική Έκθεση αποκαλύπτονται πτυχές νέας δήθεν διαπαιδαγώγησης, ανεξέλεγκτες σε κάθε περίπτωση, των μαθητών με εισαγωγή σεξουαλικής αγωγής από το Δημοτικό κλπ., που καμία σχέση δεν έχουν με την έννοια της δεξιότητας που προβλέπει το άρθρο και σε κάθε περίπτωση η νέα αυτή δήθεν εκπαίδευση, είναι πρόωρη τουλάχιστον για το Δημοτικό και εξ ορισμού αποτυχημένη, αφού δεν τολμά - όπως και στο παρελθόν δεν τόλμησε - να αναφερθεί στην ουσία του προβλήματος και δη στις εκατοντάδες εκτρώσεις, ως συνέπεια πρόωρων σεξουαλικών σχέσεων, σε μεταδιδόμενα νοσήματα κλπ.
Επομένως, θα πρέπει να αφαιρεθεί η πρόβλεψη αυτή τουλάχιστον από την ύλη του Δημοτικού.
Στο πρώτο άρθρο αναφέρονται γενικά και αόριστα προγράμματα δεξιοτήτων , ήπιες δεξιότητες κλπ. και μόνο στην Αιτιολογική Έκθεση αποκαλύπτονται πτυχές νέας δήθεν διαπαιδαγώγησης, ανεξέλεγκτες σε κάθε περίπτωση, των μαθητών με εισαγωγή σεξουαλικής αγωγής από το Δημοτικό κλπ., που καμία σχέση δεν έχουν με την έννοια της δεξιότητας που προβλέπει το άρθρο και σε κάθε περίπτωση η νέα αυτή δήθεν εκπαίδευση, είναι πρόωρη τουλάχιστον για το Δημοτικό και εξ ορισμού αποτυχημένη, αφού δεν τολμά - όπως και στο παρελθόν δεν τόλμησε - να αναφερθεί στην ουσία του προβλήματος και δη στις εκατοντάδες εκτρώσεις, ως συνέπεια πρόωρων σεξουαλικών σχέσεων, σε μεταδιδόμενα νοσήματα κλπ. Επομένως, θα πρέπει να αφαιρεθεί η πρόβλεψη αυτή τουλάχιστον από την ύλη του Δημοτικού.