Ως εκαπιδευτικός μέσης εκπαίδευσης και μητέρα, διαφωνώ με το μάθημα σεξουαλικής αγωγής σε παιδιά νηπιαγωγείου, δημοτικού, αλλά και γυμνασίου. Αυτά τα θέματα είναι αρμοδιότητα των οικογενειών, των γονέων και κηδεμόνων των παιδιών, γιατί αυτοί γνωρίζουν την ψυχολογία και το βαθμό ωριμότητας των παιδιών τους. Το σχολείο οποιασδήποτε βαθμίδας δεν συνιστά σε καμία περίπτωση κηδεμόνα του μαθητή. Μια καθαρά επιστημονική ενημέρωση μπορεί να γίνεται στο μάθημα της βιολογίας και μόνο, όπως γίνεται μέχρι τώρα. Η σεξουαλική αγωγή όπως παρουσιάζεται στα καινούργια προγράμματα, αποτελεί "προαγωγό" των παιδιών μας, τα πονηρεύει και τα εισάγει σε σκοτεινούς και αδιέξοδους ψυχολογικά και βιολογικά δρόμους με τραγικές συνέπειες για την εξέλιξη της προσωπικότητάς τους. Για αυτό απαίτηση ημών των γονέων είναι να έχουμε αποκλειστικά εμείς την ευθύνη της σεξουαλικής αγωγής των παιδιών μας σε αυτές τις τρυφερές ηλικίες.
Ως εκαπιδευτικός μέσης εκπαίδευσης και μητέρα, διαφωνώ με το μάθημα σεξουαλικής αγωγής σε παιδιά νηπιαγωγείου, δημοτικού, αλλά και γυμνασίου. Αυτά τα θέματα είναι αρμοδιότητα των οικογενειών, των γονέων και κηδεμόνων των παιδιών, γιατί αυτοί γνωρίζουν την ψυχολογία και το βαθμό ωριμότητας των παιδιών τους. Το σχολείο οποιασδήποτε βαθμίδας δεν συνιστά σε καμία περίπτωση κηδεμόνα του μαθητή. Μια καθαρά επιστημονική ενημέρωση μπορεί να γίνεται στο μάθημα της βιολογίας και μόνο, όπως γίνεται μέχρι τώρα. Η σεξουαλική αγωγή όπως παρουσιάζεται στα καινούργια προγράμματα, αποτελεί "προαγωγό" των παιδιών μας, τα πονηρεύει και τα εισάγει σε σκοτεινούς και αδιέξοδους ψυχολογικά και βιολογικά δρόμους με τραγικές συνέπειες για την εξέλιξη της προσωπικότητάς τους. Για αυτό απαίτηση ημών των γονέων είναι να έχουμε αποκλειστικά εμείς την ευθύνη της σεξουαλικής αγωγής των παιδιών μας σε αυτές τις τρυφερές ηλικίες.