Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΑΝΝΑ ΚΟΦΙΝΑ | 30 Απριλίου 2020, 21:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά! Όλον αυτόν τον καιρό για όποια απόφαση παίρνατε, αλλά και συνεχίζετε να παίρνετε, λέγατε πως ακούτε πάντα τη γνώμη των ειδικών. Οι ειδικοί λοιπόν είναι αυτοί που θεωρούν πως σε μια σχολική τάξη 24+ παιδιά είναι απόλυτα ασφαλές για την υγεία; Εκτός του κορωνοϊού που εσείς οι ίδιοι είπατε πως θα επανέλθει με τη νέα σχολική χρονιά, κάθε χρόνο στα σχολεία υπάρχουν και άλλοι ιοί που αποδεκατίζουν μαθητές και εκπαιδευτικούς. Όπως πρόσφατα συνέβη με τον ιό της γρίπης τον Ιανουάριο. Επιπλέον για να έχεις τέτοιον αριθμό μαθητών ανά τάξη θα πρέπει να διαθέτεις και τις κατάλληλες κτιριακές υποδομές και τον κατάλληλο εξοπλισμό. Υπάρχουν; Επίσης ειδικά για τα νηπιαγωγεία τα τ.μ. ανά μαθητή μειώνονται και εξαιτίας των κέντρων δραστηριοτήτων που απαιτούν πολλές φορές ογκώδη έπιπλα, αλλά και του πλήθους των παιχνιδιών που είναι αναγκαίο να διαθέτει ένα νηπιαγωγείο. Αποτέλεσμα σε πολλά νηπιαγωγεία τα νήπια να μην έχουν τον κατάλληλο χώρο για να παίξουν και αρκετές φορές υπάρχουν και τραυματισμοί. Φανταστείτε να αυξηθεί και αριθμός τους τι έχει να γίνει! Αλλά πάνω από όλα είναι ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΤΑΤΟ!!! Ήταν ήδη και τώρα γίνεται χειρότερο!Δεν μπορεί ένας εκπαιδευτικός με τέτοιο αριθμό παιδιών να κάνει εξατομικευμένη διδασκαλία! Και αν μέσα σε όλα αυτά βάλουμε το μέσο όρο ηλικίας των εκπαιδευτικών, που γνωρίζετε πολύ καλά πόσο είναι, τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που αυξάνονται κάθε χρόνο, την έλλειψη υποδομών όπως προανέφερα, την ανάγκη τραπεζοκόμων και καθαριστριών πλήρους ωραρίου τότε μιλάμε για μια εκπαίδευση με δεκανίκια! Που στηρίζεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στην καλή θέληση των εκπαιδευτικών, στη βοήθεια των γονιών όταν αυτή είναι εφικτή και δυστυχώς στην ελεημοσύνη που κάνουμε σε διάφορα ιδρύματα για δωρεές σε υλικά τα οποία θα έπρεπε να παρέχονται δωρεάν από ένα κράτος δικαίου! Οπότε θεωρώ απαραίτητη την άμεση τροποποίηση του άρθρου με μείωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη και όχι αύξηση! Άννα Κοφινά, Νηπιαγωγός.