Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Χαρά | 30 Απριλίου 2020, 21:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Από τόσες προσπάθειες να διαμορφωθεί ένα σύγχρονο, ισότιμο και αντικειμενικό για όλους, σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ είναι λυπηρό που δεν προωθείται το πέμπτο μάθημα. Το πέμπτο μάθημα επιλύει πολλά προβλήματα σχετικά με την αναγκαιότητα ικανών γνωστικών αντικειμένων προκειμένου να ολοκληρώνεται σε όλες τις κατευθύνσεις η πολύπλευρη γνώση του υποψηφίου, να συνδυάζεται επιτυχώς το εξεταζόμενο μάθημα με τις σχολές που το απαιτούν και να έχουν στη διάθεσή τους διευρυμένες επιλογές οι μαθητές. Συγχαρητήρια στον κ. Τσιωτάκη για την πραγματικά άρτια πρόταση που κατέθεσε εδώ στη δημόσια διαβούλευση https://ptsiotakis.blogspot.com/2016/09/blog-post_18.html για ένα ολοκληρωμένο σύστημα για τις τρεις τάξεις του Λυκείου αλλά και για τη διαχείριση των επιμέρους διαδικασιών. Ας προσπαθήσει η σημερινή ηγεσία να διορθώσει τα κακώς κείμενα μιας και πλέον δεκαετίας, με τέτοιες εκσυγχρονισμένες προτάσεις, που επιλύουν πολλά προβλήματα.