Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΖΑΦΕΙΡΗ | 30 Απριλίου 2020, 21:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα μόνο αντιπαιδαγωγική μπορεί να χαρακτηριστεί.Σε μια εποχή που αυξάνονται οι εκπαιδευτικές ανάγκες(παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες,μετανάστες,πρόσφυγες),η προσπάθειά μας ως εκπαιδευτικών για ομαδοσυνεργατική, διαφοροποιημένη και εξατομικευμένη διδασκαλία, ουσιαστικά μηδενίζεται.Η ποιοτική εκπαιδευτική διαδικασία, το κλίμα εμπιστοσύνης,η συνεργασία και η επικοινωνία ανάμεσα στους μαθητές και τους δασκάλους τους μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσα σε ένα ολιγομελές τμήμα. Ουσιαστική αναβάθμιση και αλλαγή θα είχαμε στα σχολεία μας αν στελεχώνονταν με το απαραίτητο βοηθητικό προσωπικό, ξεκινώντας από τις καθαρίστριες, που αυτή την εποχή της πανδημίας η καθαριότητα είναι πολύ σημαντική.