ΠΡΟΣ:
1. Αξιότιμη Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Νίκη Κεραμέως
2. Αξιότιμη Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Σοφία Ζαχαράκη
3. Αξιότιμα μέλη της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων του Ελληνικού Κοινοβουλίου
Η μεταφορά προϋπηρεσίας όταν ίσχυε για σειρά ετών μόνον από την Ειδική προς τη Γενική, αδικούσε κατάφορα πολλούς εκπαιδευτικούς Γενικής για ευνόητους λόγους…
Συνιστά, ναι και θέμα αποκατάστασης της δικαιοσύνης, ανάμεσα στα άλλα, να επιτρέπεται και η μεταφορά της προϋπηρεσίας από την Γενική στην Ειδική!
Δεν υποτίθεται ότι τα «θεοποιημένα» τυπικά προσόντα (τα οποία εντάσσουν τον αναπληρωτή στον πίνακα ειδικής αγωγής) και ειδικά "προσόντα" ειδικής αγωγής - και ειδικότερα μετά το νόμο 4589/2019 (Γαβρόγλου) - γεννούν διδακτική επάρκεια και ετοιμότητα;
Έτσι - με αυτά τα "προσόντα" - δεν ξεκίνησαν τη σταδιοδρομία τους και οι της Ειδικής;...
Με την ίδια λογική να επιτρέπεται η μεταφορά της προϋπηρεσίας εντός δευτεροβάθμιας, από ειδικότητα σε ειδικότητα, καθώς
1. Παρότι το υπουργείο μας προσλαμβάνει, ως αναπληρωτές, με τη μία ειδικότητα, συχνά μας ζητά να καλύψουμε / διδάξουμε και μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας. Ως εκ τούτου έχουμε πραγματική προϋπηρεσία (που δεν προσμετράται) και στον έτερο κλάδο/ειδικότητα!!
2. Επιπροσθέτως, επί σειρά ετών, καλούμαστε ως αναπληρωτές να διδάσκουμε μαθήματα δεύτερης ή και τρίτης ανάθεσης, χωρίς καν να έχουμε τα τυπικά προσόντα… για αυτήν την περίσταση έχουμε κάποια προηγούμενη προϋπηρεσία; έχουμε επάρκεια και ετοιμότητα; Άλλο που την αποκτούμε με ιδρώτα και αίμα και άπειρες ώρες προσωπικής μελέτης – Δεν έχουμε λοιπόν αποκτήσει εμπειρία / προϋπηρεσία σε μαθήματα και άλλων ειδικοτήτων;;
3. Και επιπλέον, η συνένωση ειδικοτήτων αλλά και κλάδων – τραγικό «έργο» και αυτό που διαδραματίστηκε τα τελευταία έτη - με συνέπεια να καλούνται εκατοντάδες εκπαιδευτικοί να διδάξουν αντικείμενα που δεν τα έχουν διδαχθεί, ήτοι δεν έχουν καν τα τυπικά προσόντα, δεν έρχεται σε πλήρη αντίφαση με τη «μη» μεταφορά προϋπηρεσίας;;
Η εκπαιδευτική προϋπηρεσία είναι μία, ενιαία, αδιαίρετη και αδιάσπαστη – το μόνο καλό σημείο του «προσοντολογίου» / του νόμου 4589/2019…
Ως εκ τούτου θα πρέπει να επανεξεταστεί - αυτό και αν είναι θέμα "ηθικής τάξεως" - και η μοριοδότηση του ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ, το οποίο, παρότι απαιτεί 4 χρόνια σπουδών, «βαθμολογείται» με 7 μόρια,
δηλαδή το 1/3 των μορίων ενός μεταπτυχιακού (20 μόρια), που είναι διάρκειας από ένα έως δύο έτη
και για το οποίο μάλιστα δεν απαιτείται να υπάρχει καμία συνάφεια με το αντικείμενο σπουδών του πτυχίου.
Λόγοι "ηθικής τάξης" επιβάλλουν την αύξηση της μοριοδότησης του 2ου ΠΤΥΧΙΟΥ στα 20 μόρια.
Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί με δύο ειδικότητες
ΠΡΟΣ: 1. Αξιότιμη Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Νίκη Κεραμέως 2. Αξιότιμη Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Σοφία Ζαχαράκη 3. Αξιότιμα μέλη της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων του Ελληνικού Κοινοβουλίου Η μεταφορά προϋπηρεσίας όταν ίσχυε για σειρά ετών μόνον από την Ειδική προς τη Γενική, αδικούσε κατάφορα πολλούς εκπαιδευτικούς Γενικής για ευνόητους λόγους… Συνιστά, ναι και θέμα αποκατάστασης της δικαιοσύνης, ανάμεσα στα άλλα, να επιτρέπεται και η μεταφορά της προϋπηρεσίας από την Γενική στην Ειδική! Δεν υποτίθεται ότι τα «θεοποιημένα» τυπικά προσόντα (τα οποία εντάσσουν τον αναπληρωτή στον πίνακα ειδικής αγωγής) και ειδικά "προσόντα" ειδικής αγωγής - και ειδικότερα μετά το νόμο 4589/2019 (Γαβρόγλου) - γεννούν διδακτική επάρκεια και ετοιμότητα; Έτσι - με αυτά τα "προσόντα" - δεν ξεκίνησαν τη σταδιοδρομία τους και οι της Ειδικής;... Με την ίδια λογική να επιτρέπεται η μεταφορά της προϋπηρεσίας εντός δευτεροβάθμιας, από ειδικότητα σε ειδικότητα, καθώς 1. Παρότι το υπουργείο μας προσλαμβάνει, ως αναπληρωτές, με τη μία ειδικότητα, συχνά μας ζητά να καλύψουμε / διδάξουμε και μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας. Ως εκ τούτου έχουμε πραγματική προϋπηρεσία (που δεν προσμετράται) και στον έτερο κλάδο/ειδικότητα!! 2. Επιπροσθέτως, επί σειρά ετών, καλούμαστε ως αναπληρωτές να διδάσκουμε μαθήματα δεύτερης ή και τρίτης ανάθεσης, χωρίς καν να έχουμε τα τυπικά προσόντα… για αυτήν την περίσταση έχουμε κάποια προηγούμενη προϋπηρεσία; έχουμε επάρκεια και ετοιμότητα; Άλλο που την αποκτούμε με ιδρώτα και αίμα και άπειρες ώρες προσωπικής μελέτης – Δεν έχουμε λοιπόν αποκτήσει εμπειρία / προϋπηρεσία σε μαθήματα και άλλων ειδικοτήτων;; 3. Και επιπλέον, η συνένωση ειδικοτήτων αλλά και κλάδων – τραγικό «έργο» και αυτό που διαδραματίστηκε τα τελευταία έτη - με συνέπεια να καλούνται εκατοντάδες εκπαιδευτικοί να διδάξουν αντικείμενα που δεν τα έχουν διδαχθεί, ήτοι δεν έχουν καν τα τυπικά προσόντα, δεν έρχεται σε πλήρη αντίφαση με τη «μη» μεταφορά προϋπηρεσίας;; Η εκπαιδευτική προϋπηρεσία είναι μία, ενιαία, αδιαίρετη και αδιάσπαστη – το μόνο καλό σημείο του «προσοντολογίου» / του νόμου 4589/2019… Ως εκ τούτου θα πρέπει να επανεξεταστεί - αυτό και αν είναι θέμα "ηθικής τάξεως" - και η μοριοδότηση του ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ, το οποίο, παρότι απαιτεί 4 χρόνια σπουδών, «βαθμολογείται» με 7 μόρια, δηλαδή το 1/3 των μορίων ενός μεταπτυχιακού (20 μόρια), που είναι διάρκειας από ένα έως δύο έτη και για το οποίο μάλιστα δεν απαιτείται να υπάρχει καμία συνάφεια με το αντικείμενο σπουδών του πτυχίου. Λόγοι "ηθικής τάξης" επιβάλλουν την αύξηση της μοριοδότησης του 2ου ΠΤΥΧΙΟΥ στα 20 μόρια. Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί με δύο ειδικότητες