Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Φελεκίδου Ρία | 30 Απριλίου 2020, 22:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Για την εσφαλμένη πρόθεση κατάργησης της Κοινωνιολογίας υπάρχει μια ατελείωτη επιχειρηματολογία. Στη δημόσια διαβούλευση, στα ΜΜΕ, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Και μια ποικιλία επιχειρημάτων. Επιστημονικά, ιδεολογικά, εκπαιδευτικά, παιδαγωγικά, εξεταστικά, χρονικά, αξιολογικά, κοινής λογικής, συντεχνιακά. Δεν έχει νόημα να αναπαράγω άλλη μία φορά ό, τι έχει πολλαπλά, λιγότερο ή περισσότερο εύστοχα έχει ειπωθεί και τεκμηριωθεί. Έχει όμως νόημα να ρωτήσω: Πώς αιτιολογείται αυτή η επιλογή; «…για λόγους ορθολογικότερης οργάνωσης και καλύτερης ευθυγράμμισης των πανελλαδικών εξετάσεων με το ειδικότερο αντικείμενο κάθε πανεπιστημιακής σχολής ή τμήματος» είναι το μόνο που αναφέρεται σχετικά στην Αιτιολογική Έκθεση για το υπό δημόσια διαβούλευση πολυνομοσχέδιο. Πώς τεκμηριώνεται όμως αυτό όταν σε ανοικτή επιστολή έντεκα εκπροσώπων επιστημονικών φορέων στην Υπουργό αναφέρεται πως «Από τα 315 Πανεπιστημιακά Τμήματα στο επιστημονικό πεδίο των Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών τα λατινικά διδάσκονται στα 132. Η κοινωνιολογία διδάσκεται στα υπόλοιπα 183 – δηλαδή στα περισσότερα του εν λόγω πεδίου – και μάλιστα στα 73 ως υποχρεωτικό μάθημα.» Η Κοινωνιολογία διδάχτηκε μια χρονιά μισή, μια χρονιά χτυπημένη από τον κορωνοϊό, θα αξιολογηθεί λόγω των έκτακτων συνθηκών με ύλη που ακρωτηριάστηκε (όπως όλα τα μαθήματα των πανελληνίων φέτος) και πρόλαβε πριν «ζήσει» στο σχολείο, να αξιολογηθεί, να απαξιωθεί και να καταδικαστεί σε θάνατο. Γιατί κα Υπουργέ; Γιατί;