Τα παιδιά σ΄αυτή την ηλικία δεν μπορούν καν να μιλήσουν σωστά ελληνικά ,πόσο μάλλον αν μπουν τα αγγλικά στο Ν/Γ.Η μάθηση στο Ν/Γ δεν οικοδομείται μέσα από ξεχωριστά διδακτικά αντικείμενα αλλά παρέχεται βιωματικά μέσω του παιχνιδιού.Απαράδεκτο,όπως και η εισαγωγή του μαθήματος της φυσικής αγωγής και πληροφορικής!
Τα παιδιά σ΄αυτή την ηλικία δεν μπορούν καν να μιλήσουν σωστά ελληνικά ,πόσο μάλλον αν μπουν τα αγγλικά στο Ν/Γ.Η μάθηση στο Ν/Γ δεν οικοδομείται μέσα από ξεχωριστά διδακτικά αντικείμενα αλλά παρέχεται βιωματικά μέσω του παιχνιδιού.Απαράδεκτο,όπως και η εισαγωγή του μαθήματος της φυσικής αγωγής και πληροφορικής!