Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Μανος | 30 Απριλίου 2020, 22:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι λάθος να μειώσουμε μία ώρα το μάθημα της μελέτης περιβάλλοντος. Το μάθημα της μελέτης περιβάλλοντος είναι ένα βιωματικό μάθημα το οποίο βοηθάει τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με τη φύση να αλληλεπιδράσουν μαζί της πράγμα το οποίο στις μέρες μας στερούνται. Είναι πολύ σημαντικό για την ανάπτυξη του παιδιού να διδαχθεί το αντικείμενο της μελέτης περιβάλλοντος πόσο μάλλον τα παιδιά στα μεγάλα αστικά κέντρα που δεν έρχονται καθόλου σε επαφή με την φύση και δεν γνωρίζουν βασικά πράγματα. Επομένως το μάθημα της μελέτης περιβάλλοντος πρέπει να παραμείνει ένα τρίωρο μάθημα εβδομαδιαίος.