Γελάω με προτάσεις τύπου "μαθητές/γονείς να αξιολογούν τους καθηγητές". Όταν οι πιο αυστηροί, απαιτητικοί, εντατικοί στην εργασία τους, δύσκολοι στους βαθμούς εκπαιδευτικοί είναι οι λιγότερο συμπαθείς.
Κάποιοι εκπαιδευτικοί έχουν αξιολογηθεί -και προκριθεί- με εξαιρετικά επαχθείς γραπτές δοκιμασίες μέσω γραπτών διαγωνισμών ΑΣΕΠ. Έχουν πτυχία, μεταπτυχιακά και διδακτορικά στη διδακτική και την παιδαγωγική, ελληνικών πανεπιστημίων. Αυτά τα πτυχία δεν έχουν αξία; Τότε γιατί συνεχίζουν να υπάρχουν τα συγκεκριμένα πανεπιστημιακά τμήματα;
Ακόμη, ποιος θα αξιολογήσει τον μάχιμο εκπαιδευτικό; Κάποιοι αναξιολογητοι πολιτικοί παράγοντες που καμία σχέση δεν έχουν με την εκπαιδευτική διαδικασία;
Τέλος, αυτοί οι εκπαιδευτικοί που θα κριθούν κατάλληλοι για το λειτούργημα τους, μετά από τόσους διαγωνισμούς και αξιολογήσεις, αφού λοιπόν αυτοί είναι η crème de la crème, που λένε και οι Γάλλοι, θα αμείβονται ανάλογα; Που γυρνάνε όλη την Ελλάδα και ξοδεύουν περισσότερα από όσα βγάζουν; Που θεραπεύουν με ψυχικά και συμπεριφορικά ελλείμματα που κάποιες φορές δεν καταφέρνει να καλύψει η ίδια η οικογένεια του μαθητή;
Μη μιλήσουμε για τα πραγματικά προβλήματα της παιδείας...
Γελάω με προτάσεις τύπου "μαθητές/γονείς να αξιολογούν τους καθηγητές". Όταν οι πιο αυστηροί, απαιτητικοί, εντατικοί στην εργασία τους, δύσκολοι στους βαθμούς εκπαιδευτικοί είναι οι λιγότερο συμπαθείς. Κάποιοι εκπαιδευτικοί έχουν αξιολογηθεί -και προκριθεί- με εξαιρετικά επαχθείς γραπτές δοκιμασίες μέσω γραπτών διαγωνισμών ΑΣΕΠ. Έχουν πτυχία, μεταπτυχιακά και διδακτορικά στη διδακτική και την παιδαγωγική, ελληνικών πανεπιστημίων. Αυτά τα πτυχία δεν έχουν αξία; Τότε γιατί συνεχίζουν να υπάρχουν τα συγκεκριμένα πανεπιστημιακά τμήματα; Ακόμη, ποιος θα αξιολογήσει τον μάχιμο εκπαιδευτικό; Κάποιοι αναξιολογητοι πολιτικοί παράγοντες που καμία σχέση δεν έχουν με την εκπαιδευτική διαδικασία; Τέλος, αυτοί οι εκπαιδευτικοί που θα κριθούν κατάλληλοι για το λειτούργημα τους, μετά από τόσους διαγωνισμούς και αξιολογήσεις, αφού λοιπόν αυτοί είναι η crème de la crème, που λένε και οι Γάλλοι, θα αμείβονται ανάλογα; Που γυρνάνε όλη την Ελλάδα και ξοδεύουν περισσότερα από όσα βγάζουν; Που θεραπεύουν με ψυχικά και συμπεριφορικά ελλείμματα που κάποιες φορές δεν καταφέρνει να καλύψει η ίδια η οικογένεια του μαθητή; Μη μιλήσουμε για τα πραγματικά προβλήματα της παιδείας...