Αρχική Μέντορας νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικούΠοιους θεωρείτε ως βασικούς στόχους την επίτευξη των οποίων θα πρέπει να επιδιώκει ο θεσμός του μέντορα του νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικού;Σχόλιο του χρήστη giourou efthimia | 10 Δεκεμβρίου 2010, 23:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι σαφής ο βασικός στόχος αυτής της πρακτικής, άλλωστε η μετάδοση της εμπειρίας του μέντορα στο νεοδιόριστο εκπαιδευτικό αποτελεί αναντίρρητα στήριγμα για το δεύτερο. Όμως ο βασικός ρόλος του μέντορα πρέπει να παραμείνει συμβουλευτικός, όχι αξιολογικός καθώς στην καθημερινή πρακτική εισέρχονται μεταβλητές που κανένας νόμος και κώδικας δε μπορεί να τις ελέγξει. Αυτό μου το υπαγορεύει η εννιάχρονη εμπειρία μου στα σχολεία και τονίζω ξανά ότι η πρακτική εφαρμογή ενός θεσμού ίσως να διαφέρει ολοκληρωτικά από τη θεωρητική εισαγωγή του...