Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μαρία | 30 Απριλίου 2020, 23:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως ενεργεία εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης θεωρώ ότι η αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τάξη παρακωλύει σημαντικά τις όποιες προσπάθειες για εξατομίκευση της διδακτέας ύλης και προσαρμογή του προγράμματος στις ανάγκες της μαθητικής ομάδας. Σε μία περίοδο που οι σχολικές τάξεις παρουσιάζουν ποικίλες ανάγκες και ιδιαιτερότητες τόσο μαθησιακές όσο και συναισθηματικές, συμπεριφορικές οι πολυπληθείς ομάδες δημιουργούν εμπόδια στην επίτευξη των στόχων που τίθενται σε πολλαπλά επίπεδα. Τα ολιγομελή τμήματα προσφέρουν περισσότερες ευκαιρίες δημιουργικής εξάσκησης και εμπέδωσης, ενώ δίνουν τη δυνατότητα στον εκάστοτε εκπαιδευτικό να έρθει πιο κοντά στον κάθε μαθητή. Πέραν των παιδαγωγικών διαστάσεων μάλιστα, το συγκεκριμένο μέτρο έρχεται πλήρως αντίθετο και με τα μέτρα προστασίας που ανακοινώνουν οι ειδικοί ότι πρέπει να καθιερωθούν στα σχολεία για τη μείωση της διασποράς της νόσου. Επομένως, θεωρώ ότι πρέπει οπωσδήποτε να αποσυρθεί άμεσα και μάλιστα να προχωρήσει το Υπουργείο σε μείωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη, προκειμένου να επιδείξει συνέπεια στα όσα ακούγονται τελευταία αναφορικά με την προστασία τόσο του μαθητικού πληθυσμού όσο και του εκπαιδευτικού.