Αρχική Μέντορας νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικούΠοιους θεωρείτε ως βασικούς στόχους την επίτευξη των οποίων θα πρέπει να επιδιώκει ο θεσμός του μέντορα του νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικού;Σχόλιο του χρήστη Όλγα Τσακηρίδη | 11 Δεκεμβρίου 2010, 00:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι βασικοί στόχοι της αξιοποίησης του θεσμού του Μέντορα πρέπει να είναι: 1. Η υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας 2. Η ανάπτυξη "διαλόγου" για την επίλυση κρίσιμων ζητημάτων που αντιμετωπίζει ο νέος εκπαιδευτικός, αντίστοιχα, όμως,δίνεται η ευκαιρία στον εμπειρότερο εκπαιδευτικό να έρθει σε επαφή με τις νέες τάσεις και ιδέες. 3. Η ανάπτυξη της έρευνας και της καινοτομίας σε ζητήματα που αντιμετωπίζει ο εκπαιδευτικός καθημερινά στις τάξεις. 4. Η συνεργασία για την εκπόνηση ειδικών προγραμμάτων που βοηθούν το μαθητή να εισαχθεί αποτελεσματικότερα στην κοινωνία της γνώσης και της πληροφορίας. Προκειμένου, όμως, ο θεσμός να μην αποβεί ένα ακόμα πεδίο συγκρούσεων εντός της εκπαίδευσης πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στη μέθοδο εφαρμογής του. Εύκολα μπορεί να διολισθήσει είτε εκ μέρους του μέντορα, είτε εκ μέρους του νέου εκπαιδευτικού. Τέλος, επειδή η ιδέα είναι εξαιρετική, θα θέλαμε να τη δούμε να εφαρμόζεται και σε άλλους τομείς, όπως στον πολιτιστικό. Άλλωστε αποτελεί ένα είδος κοινωνικής αναγνώρισης και τιμής για τον Μέντορα. Η συσσώρευση εμπειρίας σε έναν τομέα είναι σημαντικό ζήτημα. Συνήθως έως τώρα πήγαινε χαμένη, με την εφαρμογή του νέου θεσμού, δίνεται η ευκαιρία αξιοποίησής της. Δρ Όλγα Τσακηρίδη