• Σχόλιο του χρήστη 'Βασιλική Κατ.' | 30 Απριλίου 2020, 23:23

    Η κοινωνιολογία πρέπει να είναι πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα.Τα πράγματα είναι εξαιρετικά απλά και τα ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν συγκεκριμένα: 1. επί του συνόλου των σχολών/τμημάτων της συγκεκριμένης κατεύθυνσης σε τι ποσοστό υπάρχει συσχέτιση με την κοινωνιολογία; Αρκεί να δούμε τους τίτλους των τμημάτων και αν θέλουμε να είμαστε πιο ακριβείς μπορούμε να δούμε και τα αναλυτικά προγράμματα. Η κοινωνιολογία με τον έναν ή τον άλλον τρόπο συνδέεται με την πλειοψηφία των τμημάτων. Αυτό δεν είναι "άποψη", "οπτική","ερμηνεία" ή οτιδήποτε άλλο, είναι γεγονός! 2. ως κοινωνία, τι θεωρούμε σημαντικό να ξέρει ένας σημερινός μαθητής; Ας διαβάσουμε τους στόχους/σκοπούς στα ΑΠΣ των λατινικών και της κοινωνιολογίας όπως αυτοί υπάρχουν με την υπογραφή της ηγεσίας του Υπουργείου και ας επιλέξουμε! 3. ως κοινωνία, τι θεωρούμε σημαντικό να ξέρει ένας πολίτης της χώρας μας; Να κατανοεί και να διαβάζει 4-5 φράσεις/ορολογίες στα λατινικά ή να μπορεί να κατανοήσει την κοινωνική πραγματικότητα που τον περιβάλλει (μετανάστευση, παραβατικότητα, πολιτική, κοινωνικά προβλήματα κοκ); Έλεος πια με το επιχείρημα ότι μέσα από τα Λατινικά γνωρίζουμε τις ρίζες του Ευρωπαϊκού πολιτισμού ή ότι λατινικοί όροι χρησιμοποιούνται σε όλες τις επιστήμες. Και ένας διαιτητής μπάσκετ χρησιμοποιεί αγγλικούς όρους αλλά δεν του ζητάμε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας! Έλεος πια με την άποψη περί δεξιών και αριστερών επιστημών. Δεν είναι η κοινωνιολογία αριστερή επιστήμη όπως δεν είναι η φυσική δεξιά ή η χημεία κεντρώα. Υπάρχουν αριστεροί ή δεξιοί επιστήμονες άλλα όχι επιστήμες. Έλεος πια με τη διαστρέβλωση της πραγματικότητας ότι τα λατινικά αφορούν τις περισσότερες σχολές της κατεύθυνσης. Έλεος πια με τις αποφάσεις που παίρνονται στο πόδι, χωρίς καμία μελέτη και διάλογο.