Έχουμε ελληνο-ορθοδοξη παιδεία εμείς οι Έλληνες. Παράδοση και ήθη και έθιμα. Η ολοκληρωμένη ψυχοσωματικη ανάπτυξη των παιδιών μας δεν περνά μέσα από την πρώιμη σεξουαλική ενημέρωση των νηπιων, αλλά μέσα από την ήρεμη βιωματική οικογενειακή ζωή των παιδιών, εμποτισμένη από τα ναματα της Εκκλησίας μας. Ως μητέρα θεωρώ αυτού του είδους τις κατευθύνσεις μακρά του ρόλου της εκπαίδευσης των παιδιών της προσχολικής ηλικίας. Ενώ ως γιατρός και διδάκτορας Πανεπιστημίου Αθηνών αλλοιώνει επικινδυνα τη ψυχοσύνθεση των παιδιών και ασφαλώς γέννα πολλά ερωτηματικα... Ποιοι τα προωθούν και τί σκοπούς εξυπηρετούν όλα αυτά, βραχυπροθεσμους και μακροπροθεσμους...
Έχουμε ελληνο-ορθοδοξη παιδεία εμείς οι Έλληνες. Παράδοση και ήθη και έθιμα. Η ολοκληρωμένη ψυχοσωματικη ανάπτυξη των παιδιών μας δεν περνά μέσα από την πρώιμη σεξουαλική ενημέρωση των νηπιων, αλλά μέσα από την ήρεμη βιωματική οικογενειακή ζωή των παιδιών, εμποτισμένη από τα ναματα της Εκκλησίας μας. Ως μητέρα θεωρώ αυτού του είδους τις κατευθύνσεις μακρά του ρόλου της εκπαίδευσης των παιδιών της προσχολικής ηλικίας. Ενώ ως γιατρός και διδάκτορας Πανεπιστημίου Αθηνών αλλοιώνει επικινδυνα τη ψυχοσύνθεση των παιδιών και ασφαλώς γέννα πολλά ερωτηματικα... Ποιοι τα προωθούν και τί σκοπούς εξυπηρετούν όλα αυτά, βραχυπροθεσμους και μακροπροθεσμους...