Στο άρθρο 13 λέει:
Κριτήρια αξιολόγησης των σχολείων συνιστούν ιδίως:
α)τα προσόντα και η επάρκεια του εκπαιδευτικού προσωπικού τους.
β)η συμμετοχή σε εκπαιδευτικά προγράμματα,καινοτόμες δράσεις,πολιτιστικές και κοινωνικές εκδηλώσεις,πανελλήνιους και διεθνείς διαγωνισμούς και
γ)οι υλικοτεχνικές υποδομές τους.
Ποια είναι τα κριτήρια που οδήγησαν στον χαρακτηρισμό του Γυμνασίου και του Λυκείου του Πανεπιστημίου Αθηνών από Πειραματικά σε Πρότυπα, ενώ το Δημοτικό παραμένει πειραματικό;
Στο άρθρο 12 αναφέρεται ότι τα Πειραματικά σχολεία είναι σχολικές μονάδες, οι οποίες στοχεύουν στην υποστήριξη του πειραματισμού και της πιλοτικής εφαρμογής εκπαιδευτικών καινοτομιών στο εκπαιδευτικό σύστημα,σε τυχαίο δείγμα του μαθητικού πληθυσμού. Πειραματικά σχολεία μπορεί να είναι σχολεία της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας δημόσιας εκπαίδευσης.
Το γεγονός ότι και τα τρία σχολεία (δημοτικό-γυμνάσιο-λύκειο) συστεγάζονται στο ίδιο κτήριο χρόνια τώρα, θα πρέπει από μόνο του να αποτρέπει τον αποχαρακτηρισμό του γυμνασίου και του λυκείου από πειραματικά και τον χαρακτηρισμό τους ως πρότυπα.
Στο άρθρο 13 λέει: Κριτήρια αξιολόγησης των σχολείων συνιστούν ιδίως: α)τα προσόντα και η επάρκεια του εκπαιδευτικού προσωπικού τους. β)η συμμετοχή σε εκπαιδευτικά προγράμματα,καινοτόμες δράσεις,πολιτιστικές και κοινωνικές εκδηλώσεις,πανελλήνιους και διεθνείς διαγωνισμούς και γ)οι υλικοτεχνικές υποδομές τους. Ποια είναι τα κριτήρια που οδήγησαν στον χαρακτηρισμό του Γυμνασίου και του Λυκείου του Πανεπιστημίου Αθηνών από Πειραματικά σε Πρότυπα, ενώ το Δημοτικό παραμένει πειραματικό; Στο άρθρο 12 αναφέρεται ότι τα Πειραματικά σχολεία είναι σχολικές μονάδες, οι οποίες στοχεύουν στην υποστήριξη του πειραματισμού και της πιλοτικής εφαρμογής εκπαιδευτικών καινοτομιών στο εκπαιδευτικό σύστημα,σε τυχαίο δείγμα του μαθητικού πληθυσμού. Πειραματικά σχολεία μπορεί να είναι σχολεία της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας δημόσιας εκπαίδευσης. Το γεγονός ότι και τα τρία σχολεία (δημοτικό-γυμνάσιο-λύκειο) συστεγάζονται στο ίδιο κτήριο χρόνια τώρα, θα πρέπει από μόνο του να αποτρέπει τον αποχαρακτηρισμό του γυμνασίου και του λυκείου από πειραματικά και τον χαρακτηρισμό τους ως πρότυπα.