Όταν κάποιος προτείνει την πιλοτική διαδικασία σε μια νέα μέθοδο σημαίνει πως αν αποτύχει θα την αποσύρει. Σε αυτήν την περίπτωση η απόσυρση της συγκεκριμένης διδασκαλίας δεν μπορεί να γίνει χωρίς να υπάρχουν τεράστιες συνέπειες και μη αναστρέψιμες καταστάσεις στους μαθητές. Η ζημιά λόγω της μεγάλης σύγχυσης που θα επικρατήσει στο μυαλό των μαθητών θα έχει σοβαρές ψυχοσωματικές επιπτώσεις. Λόγω του ότι στο σώμα δεν έχει ολοκληρωθεί η ανάπτυξη του αναπαραγωγικού συστήματος, όταν πάει να δοκιμάσει ο μαθητής τα της διδασκαλίας θα προκαλέσει βλάβη στο σώμα του. Και είναι σίγουρο ότι θα τα δοκιμάσει γιατί το μεγαλύτερο ποσοστό των παιδιών μιμείται ότι δει με μεγάλη προσπάθεια για αναγνώριση από τους συμμαθητές του. Άρα αν γίνει εφαρμογή της διδασκαλίας αυτής η φωτιά που θα ανάψει δεν πρόκειται να σβήσει αναίμακτα. Τα παιδιά λόγω του ενθουσιασμού ή της διακωμώδησης που συχνά κάνουν θα παρασυρθούν σε πράξεις οι οποίες θα καταλήξουν σε τραγωδία με θύματα τα ίδια.
Όταν κάποιος προτείνει την πιλοτική διαδικασία σε μια νέα μέθοδο σημαίνει πως αν αποτύχει θα την αποσύρει. Σε αυτήν την περίπτωση η απόσυρση της συγκεκριμένης διδασκαλίας δεν μπορεί να γίνει χωρίς να υπάρχουν τεράστιες συνέπειες και μη αναστρέψιμες καταστάσεις στους μαθητές. Η ζημιά λόγω της μεγάλης σύγχυσης που θα επικρατήσει στο μυαλό των μαθητών θα έχει σοβαρές ψυχοσωματικές επιπτώσεις. Λόγω του ότι στο σώμα δεν έχει ολοκληρωθεί η ανάπτυξη του αναπαραγωγικού συστήματος, όταν πάει να δοκιμάσει ο μαθητής τα της διδασκαλίας θα προκαλέσει βλάβη στο σώμα του. Και είναι σίγουρο ότι θα τα δοκιμάσει γιατί το μεγαλύτερο ποσοστό των παιδιών μιμείται ότι δει με μεγάλη προσπάθεια για αναγνώριση από τους συμμαθητές του. Άρα αν γίνει εφαρμογή της διδασκαλίας αυτής η φωτιά που θα ανάψει δεν πρόκειται να σβήσει αναίμακτα. Τα παιδιά λόγω του ενθουσιασμού ή της διακωμώδησης που συχνά κάνουν θα παρασυρθούν σε πράξεις οι οποίες θα καταλήξουν σε τραγωδία με θύματα τα ίδια.