Αξιότιμη κα Υπουργέ,
Στην λογικότατη τοποθέτηση και επιχειρηματολογία των προηγούμενων σχολίων, κατά του Άρθρου 18, προσθέτω το εξής:
Κατά τον Αριστοτέλη, «Άμιλλα είναι η τάση να φτάσει κανένας τον άλλον, που τον θαυμάζει, ή και να τον ξεπεράσει, χωρίς να αισθάνεται φθόνο, αν ο άλλος τον ξεπερνάει».
Ως μητέρα μαθητή στο Πρότυπο Γυμνάσιο Αναβρύτων, βιωματικά πια μπορώ να επιβεβαιώσω ότι η ευγενής άμιλλα ανεβάζει τη μάθηση σε όμορφα επίπεδα και οξύνει την κρίση των παιδιών μας. Αδιαμφισβήτητα, η ενσωμάτωση πρόσθετων εξετάσεων "για μία θέση" στο λύκειο θα μετατρέψει τον συναγωνισμό των μαθητών σε ανταγωνισμό, διαταράσσοντας τις (τόσο σημαντικές γι' αυτήν την ηλικία!) σχέσεις.
Η κοινωνία μας σήμερα χωλαίνει από την έλλειψη ανθρώπων με ήθος, αξίες και κυρίως ενσυναίσθηση. Η οικογένεια πρώτη τα καλλιεργεί αυτά, ωστόσο (ιδανικά) το σχολείο καλείται να δράσει συμπληρωματικά. Ως εκ τούτου, σας προτρέπω να αναλογιστείτε σφαιρικότερα την έννοια της αριστείας, με τρόπο που να μην αναιρεί το μαθησιακό επίπεδο που η ίδια προϋποθέτει.
Με εκτίμηση,
Μαρία Α.
Αξιότιμη κα Υπουργέ, Στην λογικότατη τοποθέτηση και επιχειρηματολογία των προηγούμενων σχολίων, κατά του Άρθρου 18, προσθέτω το εξής: Κατά τον Αριστοτέλη, «Άμιλλα είναι η τάση να φτάσει κανένας τον άλλον, που τον θαυμάζει, ή και να τον ξεπεράσει, χωρίς να αισθάνεται φθόνο, αν ο άλλος τον ξεπερνάει». Ως μητέρα μαθητή στο Πρότυπο Γυμνάσιο Αναβρύτων, βιωματικά πια μπορώ να επιβεβαιώσω ότι η ευγενής άμιλλα ανεβάζει τη μάθηση σε όμορφα επίπεδα και οξύνει την κρίση των παιδιών μας. Αδιαμφισβήτητα, η ενσωμάτωση πρόσθετων εξετάσεων "για μία θέση" στο λύκειο θα μετατρέψει τον συναγωνισμό των μαθητών σε ανταγωνισμό, διαταράσσοντας τις (τόσο σημαντικές γι' αυτήν την ηλικία!) σχέσεις. Η κοινωνία μας σήμερα χωλαίνει από την έλλειψη ανθρώπων με ήθος, αξίες και κυρίως ενσυναίσθηση. Η οικογένεια πρώτη τα καλλιεργεί αυτά, ωστόσο (ιδανικά) το σχολείο καλείται να δράσει συμπληρωματικά. Ως εκ τούτου, σας προτρέπω να αναλογιστείτε σφαιρικότερα την έννοια της αριστείας, με τρόπο που να μην αναιρεί το μαθησιακό επίπεδο που η ίδια προϋποθέτει. Με εκτίμηση, Μαρία Α.