Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 16 Όργανα διοίκησηςΣχόλιο του χρήστη Οι επί Θητεία και Αποσπασμένοι Καθηγητές του Πειραματικού ΓΕ.Λ. Πατρών | 30 Απριλίου 2020, 23:41
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για το Άρθρο 16, παρ. 2: Στο Άρθρο 16, παρ. 2, αναφέρεται ότι «Ο Σύλλογος Διδασκόντων των Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ., πέραν των αρμοδιοτήτων των Συλλόγων Διδασκόντων των λοιπών σχολικών μονάδων, έχει και τις ακόλουθες ειδικές αρμοδιότητες: α) εισηγείται στο ΕΠ.Ε.Σ. τον ορισμό των Σχολικών Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου της παρ. 3, ανά ειδικότητα ή ομάδα ειδικοτήτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ή ανά τάξη ή ομάδα μαθημάτων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση». • Δεν διευκρινίζεται ο αριθμός των Σχολικών Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου ανά σχολική μονάδα και οι ομάδες ειδικοτήτων. Λαμβάνοντας υπόψη ότι αυτοί οι εκπαιδευτικοί θα συντάσσουν εκθέσεις για συναδέλφους τους, γίνεται φανερό ότι οι «ομάδες ειδικοτήτων» θα πρέπει να οριστούν πολύ προσεχτικά. Να μην εκφράζουν άποψη για μία ειδικότητα εκπαιδευτικοί μη-οικείοι με το αντικείμενο και τη διδακτική του. • Κυρίως όμως, αντί για την ύπαρξη Σχολικών Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου ανά σχολική μονάδα, θα πρέπει να εμπλέκονται στη διαδικασία οι Συντονιστές Εκπαίδευσης, επειδή 1) είναι οι πλέον αρμόδιοι για το κάθε αντικείμενο και 2) το σχολικό κλίμα και οι σχέσεις μεταξύ συναδέλφων θα επηρεαστούν δυσμενώς, αν ο ένας συνάδελφος αξιολογεί τον άλλο.