• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ' | 1 Μαΐου 2020, 00:01

    Σχετικά με το άρθρο 49, ο ιδανικός αριθμός σε μία τάξη Νηπιαγωγείου, έτσι ώστε να ολοκληρώνεται ομαλά το Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου είναι 15 μέχρι 16 νήπια και προνήπια, ώστε να υπάρχει καλή αλληλεπίδραση μεταξύ των εμπλεκόμενων στην εκπαιδευτική διαδικασία του κάθε τμήματος, με την προϋπόθεσή ότι η αίθουσα διαθέτει τα ανάλογα τετραγωνικά και άρτιο εξοπλισμό. Η αύξηση του αριθμού των παιδιών μόνο προβλήματα θα επιφέρει, γιατί στην εποχή μας οι εκπαιδευτικοί καλούνται να κοινωνικοποιήσουν και να εκπαιδεύσουν πολλές διαφορετικές προσωπικότητες συνήθως με ιδιαιτερότητες. Επίσης, η εκμάθηση ξένης γλώσσας δεν θα ωφελήσει τα τετράχρονα και πεντάχρονα παιδιά και ακόμη περισσότερο τα παιδιά που λόγω του σύγχρονου τρόπου ζωής, τείνουν όλο και συχνότερα να παρουσιάζουν στοιχεία διάσπασης προσοχής, υπερκινητικότητα και άλλες δυσκολίες. Σε μια τρυφερή ηλικία που δεν έχουν ακόμη κατακτήσει την ελληνική γλώσσα και το ένα τρίτο των παιδιών της τάξης συνήθως χρήζει λογοθεραπείας, θα επιφορτίζονται με μία ακόμη γλώσσα, για να μην αναφερθώ στα δίγλωσσα που εκ των πραγμάτων γνωρίζεται ότι δυσκολεύονται. Η εμπλοκή ειδικοτήτων θα δημιουργήσει περισσότερη σύγχυση στα νήπια και προνήπια, επειδή χρειάζονται ένα πρόσωπο αναφοράς με το οποίο να εμπλέκονται συναισθηματικά και επίσης, θα προκαλέσει μεγαλύτερη στενοχώρια σε όσα παρουσιάζουν άγχος αποχωρισμού των γονέων και κηδεμόνων τους. Θέλω να ελπίζω ότι στόχος του Υπουργείου είναι η εκμάθηση της Ελληνικής Γλώσσας, για να μην απορούμε σε λίγα χρόνια όταν τα παιδιά του Δημοτικού θα γράφουν ελληνικά, greeklish και αγγλικά μπερδεμένα στις εκθέσεις τους στο μάθημα της Γλώσσας. H μπερδεμένη απάντηση red ανάμεσα σε ελληνικές λέξεις, που έλαβα μέσα στην τάξη τον Ιανουάριο από γλυκύτατο ελληνόπουλο προνήπιο με δυσκολίες έκφρασης, στην ερώτησή μου "ποιό χρώμα είναι αυτό;" εύχομαι να σας οδηγήσει σε απόσυρση του άρθρου 49.