Η αναβάθμιση της Φυσικής Αγωγής στο σχολείο είναι αναγκαία τόσο στο δημοτικό-γυμνάσιο-λύκειο όσο ακόμη περισσότερο χρήζει σημαντικής σημασίας να ξεκινά από την μικρότερη βαθμίδα εκπαίδευσης, τα νηπιαγωγεία. Οι καθηγητές της Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού αναμφίβολα μπορούν και οφείλουν να είναι αρωγοί στην εκπαίδευση των παιδιών ξεκινώντας από νωρίς με τις αρχές της κινητικής μάθησης (βασικές κινητικές δεξιότητες, αντίληψη του χώρου-χρόνου-ρυθμού, δημιουργίας ομαδικού πνεύματος, σημασίας της άθλησης στην υγεία).Πιο συγκεκριμένα,οι απόφοιτοι της ειδικότητας προσαρμοσμένης (Ειδικής) Φυσικής Αγωγής οι οποίοι αναφέρονται ήδη στην νομοθεσία (Νομός 3699/08) γνωρίζουν στην πράξη γνώσεις ψυχοκινητικής ανάπτυξης που απέκτησαν κατά των κύκλο των σπουδών τους, σε όλα τα παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Η διαμόρφωση και εφαρμογή παρεμβατικών προγραμμάτων προσαρμοσμένης άσκησης και κινητικών δεξιοτήτων παιγνιώδους μορφής που θα βοηθήσουν όλα τα παιδιά του νηπιαγωγείου (με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες/αναπηρία) να προσεγγίζουν γρηγορότερα το ώριμο στάδιο εκδήλωσης των βασικών κινητικών δεξιοτήτων τους, αποτελεί αδιαμφισβήτητα αντικείμενο της προσαρμοσμένης Φυσικής Αγωγής και αξίζει να έχει μια θέση και στα νηπιαγωγεία.
Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να αφήσουμε τις διαμάχες και να φτιάξουμε μια ολόπλευρη εκπαίδευση των παιδιών που θα ξεκινά από την μικρότερη ηλικία, ώστε να αναδειχθούν σε μια πολύπλευρη προσωπικότητα. Πρέπει όλοι μαζί οι εκπαιδευτικοί/νηπιαγωγοί να προσφέρουμε την καλύτερη συν-εκπαίδευση για το καλό των παιδιών και μόνο!
Η αναβάθμιση της Φυσικής Αγωγής στο σχολείο είναι αναγκαία τόσο στο δημοτικό-γυμνάσιο-λύκειο όσο ακόμη περισσότερο χρήζει σημαντικής σημασίας να ξεκινά από την μικρότερη βαθμίδα εκπαίδευσης, τα νηπιαγωγεία. Οι καθηγητές της Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού αναμφίβολα μπορούν και οφείλουν να είναι αρωγοί στην εκπαίδευση των παιδιών ξεκινώντας από νωρίς με τις αρχές της κινητικής μάθησης (βασικές κινητικές δεξιότητες, αντίληψη του χώρου-χρόνου-ρυθμού, δημιουργίας ομαδικού πνεύματος, σημασίας της άθλησης στην υγεία).Πιο συγκεκριμένα,οι απόφοιτοι της ειδικότητας προσαρμοσμένης (Ειδικής) Φυσικής Αγωγής οι οποίοι αναφέρονται ήδη στην νομοθεσία (Νομός 3699/08) γνωρίζουν στην πράξη γνώσεις ψυχοκινητικής ανάπτυξης που απέκτησαν κατά των κύκλο των σπουδών τους, σε όλα τα παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας. Η διαμόρφωση και εφαρμογή παρεμβατικών προγραμμάτων προσαρμοσμένης άσκησης και κινητικών δεξιοτήτων παιγνιώδους μορφής που θα βοηθήσουν όλα τα παιδιά του νηπιαγωγείου (με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες/αναπηρία) να προσεγγίζουν γρηγορότερα το ώριμο στάδιο εκδήλωσης των βασικών κινητικών δεξιοτήτων τους, αποτελεί αδιαμφισβήτητα αντικείμενο της προσαρμοσμένης Φυσικής Αγωγής και αξίζει να έχει μια θέση και στα νηπιαγωγεία. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να αφήσουμε τις διαμάχες και να φτιάξουμε μια ολόπλευρη εκπαίδευση των παιδιών που θα ξεκινά από την μικρότερη ηλικία, ώστε να αναδειχθούν σε μια πολύπλευρη προσωπικότητα. Πρέπει όλοι μαζί οι εκπαιδευτικοί/νηπιαγωγοί να προσφέρουμε την καλύτερη συν-εκπαίδευση για το καλό των παιδιών και μόνο!