Αρνούμαι το παιδί μου να δεχθεί μάθημα, όχι μόνο αγγλικών αλλά και άλλης γλώσσας, εκτός από τη μητρική του που είναι τα ελληνικά. Θεωρώ ότι τα αγγλικά είναι μια γλώσσα πανεύκολη στην εκμάθησή της, συνεπώς δεν χρειάζεται στο νηπιαγωγείο. Η εισαγωγή ειδικοτήτων και η συστηματική διδασκαλία των αγγλικών στο νηπιαγωγείο αποτελεί καταπάτηση των βασικών αρχών της φιλοσοφίας του Νηπιαγωγείου και έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη φιλοσοφία του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών του. Επίσης διαφωνώ κάθετα και για την πληροφορική στο νηπιαγωγείο. Δεν χρειάζεται από τόσο τρυφερή ηλικία να εκτίθενται στην οθόνη και ας υποκύπτουν πολλοί γονείς στην τάση της μόδας δίνοντας στα μικρά παιδιά τάμπλετ και σχεδόν ανεπίβλεπτη επαφή με το ίντερνετ. ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ.
Αρνούμαι το παιδί μου να δεχθεί μάθημα, όχι μόνο αγγλικών αλλά και άλλης γλώσσας, εκτός από τη μητρική του που είναι τα ελληνικά. Θεωρώ ότι τα αγγλικά είναι μια γλώσσα πανεύκολη στην εκμάθησή της, συνεπώς δεν χρειάζεται στο νηπιαγωγείο. Η εισαγωγή ειδικοτήτων και η συστηματική διδασκαλία των αγγλικών στο νηπιαγωγείο αποτελεί καταπάτηση των βασικών αρχών της φιλοσοφίας του Νηπιαγωγείου και έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τη φιλοσοφία του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών του. Επίσης διαφωνώ κάθετα και για την πληροφορική στο νηπιαγωγείο. Δεν χρειάζεται από τόσο τρυφερή ηλικία να εκτίθενται στην οθόνη και ας υποκύπτουν πολλοί γονείς στην τάση της μόδας δίνοντας στα μικρά παιδιά τάμπλετ και σχεδόν ανεπίβλεπτη επαφή με το ίντερνετ. ΟΧΙ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ.