Αρχική Μέντορας νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικούΠοια κατά τη γνώμη σας πρέπει να είναι τα προσόντα, οι προϋποθέσεις, τα καθήκοντα, η διάρκεια και γενικότερα το περιεχόμενο της μεντορικής σχέσης;Σχόλιο του χρήστη Ράνια | 11 Δεκεμβρίου 2010, 12:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πέρα από αυτά που περιγράφονται στο κείμενο, θα πρέπει να ληφθούν υπόψη τα παρακάτω: 1. Η ένταξη του νεοδιοριζόμενου στη σχολική πραγματικότητα προϋποθέτει τη γνώση της σχολικής προαγματικότητας από την πλευρά του μέντορα. Επομένως, κρίνεται σκόπιμο να βρίσκεται "κοντά" (να έχει εργαστεί ή να εργάζεται, να κατάγεται, ή να έχει εκπονίσει μελέτη) στον τόπο επιλογής του. 2. Η διαρκής παιδαγωγική /διδακτική καθοδήγηση σημαίνει από πλευράς μέντορα εμπειρία (προϋπηρεσία), γνώσεις (μεταπτυχιακό / διδακτορικό) και διαρκούς επιμόρφωσης (με αξιολόγηση). 3. Η συναισθηματική στήριξη συνεπάγεται επιλογή ατόμων με ικανότητα διαχείρισης διαπροσωπκών σχέσεων. 4. Ο νεοδιοριζόμενος να έχει την επιλογή του μέντορά του (ίσως από έναν κατάλογο)