Θα θέλαμε να εκφράσουμε την αγανάκτηση μας για αυτή την απαράδεκτη ρύθμιση της εισαγωγής της υποχρεωτικής διδασκαλίας της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, από την τάξη του νηπιαγωγείου.
Σε μια ανώριμη και τρυφερή ηλικία για τα παιδιά, καλούνται να διαχειριστούν έννοιες που ούτε τους ενδιαφέρουν, ούτε έχουν την κριτική σκέψη να τις επεξεργαστούν. Πριν ακόμη διαμορφώσουν και καλλιεργήσουν τις αξίες του σεβασμού στον συνάνθρωπο, της αγάπης και της φιλίας που έχουν τόση σημασία σε αυτή την ηλικία, τίθεται με βίαιο τρόπο στο προσκήνιο του ενδιαφέροντος η σεξουαλικότητα. Αυτό που η τηλεόραση και γενικότερα η βιομηχανία του θεάματος χειρίζεται με τον πιο χυδαίο και απαξιωτικό τρόπο, δηλαδή το ανθρώπινο σώμα, έρχεται να επικυρώσει με το προς διαβούλευση νομοσχέδιο, το υπουργείο. Ποιά είναι άραγε η αποτίμηση και αξιολογηση των συνεπειών στον ψυχισμό των παιδιών, της εφαρμογής τέτοιων προγραμμάτων σε άλλες χώρες; Γιατί υποβαθμίζεται ο ρόλος του σχολείου ως παράγοντας μετάδοσης ήθους και αξιών, την ίδια ώρα που αναλαμβάνει να παίξει το ρόλο του μέντορα σε θέματα σεξουαλικότητας; Γιατί προσβάλλει κατάφορα τις θρησκευτικές αντιλήψεις των παιδιών προβαλλοντας αλλόκοτα πρότυπα σεξουαλικής προτίμησης; Που είναι η συμμετοχή της Εκκλησία μας, ως θεματοφύλακας της χριστιανικής μας παραδοσης, στη διαμόρφωση τέτοιων προτάσεων; Γιατί προβάλλεται ως πρόσχημα για την εισαγωγή του μαθήματος στην εκπαίδευση η προστασία τους από κινδύνους σεξουαλικής κακοποίησης, την ίδια ώρα που η διδασκαλία τέτοιων μαθημάτων δημιουργούν τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη συμπεριφορών τύπου bullying με σεξουαλικό χαρακτήρα; Απαιτούμε την κατάργηση της ρύθμισης για εισαγωγή του μαθήματος της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης από το προς διαβούλευση νομοσχέδιο.
Θα θέλαμε να εκφράσουμε την αγανάκτηση μας για αυτή την απαράδεκτη ρύθμιση της εισαγωγής της υποχρεωτικής διδασκαλίας της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, από την τάξη του νηπιαγωγείου. Σε μια ανώριμη και τρυφερή ηλικία για τα παιδιά, καλούνται να διαχειριστούν έννοιες που ούτε τους ενδιαφέρουν, ούτε έχουν την κριτική σκέψη να τις επεξεργαστούν. Πριν ακόμη διαμορφώσουν και καλλιεργήσουν τις αξίες του σεβασμού στον συνάνθρωπο, της αγάπης και της φιλίας που έχουν τόση σημασία σε αυτή την ηλικία, τίθεται με βίαιο τρόπο στο προσκήνιο του ενδιαφέροντος η σεξουαλικότητα. Αυτό που η τηλεόραση και γενικότερα η βιομηχανία του θεάματος χειρίζεται με τον πιο χυδαίο και απαξιωτικό τρόπο, δηλαδή το ανθρώπινο σώμα, έρχεται να επικυρώσει με το προς διαβούλευση νομοσχέδιο, το υπουργείο. Ποιά είναι άραγε η αποτίμηση και αξιολογηση των συνεπειών στον ψυχισμό των παιδιών, της εφαρμογής τέτοιων προγραμμάτων σε άλλες χώρες; Γιατί υποβαθμίζεται ο ρόλος του σχολείου ως παράγοντας μετάδοσης ήθους και αξιών, την ίδια ώρα που αναλαμβάνει να παίξει το ρόλο του μέντορα σε θέματα σεξουαλικότητας; Γιατί προσβάλλει κατάφορα τις θρησκευτικές αντιλήψεις των παιδιών προβαλλοντας αλλόκοτα πρότυπα σεξουαλικής προτίμησης; Που είναι η συμμετοχή της Εκκλησία μας, ως θεματοφύλακας της χριστιανικής μας παραδοσης, στη διαμόρφωση τέτοιων προτάσεων; Γιατί προβάλλεται ως πρόσχημα για την εισαγωγή του μαθήματος στην εκπαίδευση η προστασία τους από κινδύνους σεξουαλικής κακοποίησης, την ίδια ώρα που η διδασκαλία τέτοιων μαθημάτων δημιουργούν τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη συμπεριφορών τύπου bullying με σεξουαλικό χαρακτήρα; Απαιτούμε την κατάργηση της ρύθμισης για εισαγωγή του μαθήματος της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης από το προς διαβούλευση νομοσχέδιο.