Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αμαλία | 1 Μαΐου 2020, 00:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μετά από 12χρονιας εμπειρίας και έχοντας αλλάξει πάρα πολλά σχολεία θα ήθελα να πω ότι δυστυχώς δεν υπάρχουν ευνοϊκές συνθήκες για τα νηπιαγωγεία. Μία εκπαιδευτικός για 25παιδια που δεν μπορεί να πάει τουαλέτα ούτε μια στιγμή! Δεν έχει την βοήθεια από κανέναν. Αν κάποιο παιδί λερωθεί θα πρέπει να σταματήσει το μάθημα! Ας δούμε και στα άλλα ευρωπαϊκά κράτη πόσο πολύ χρήσιμο είναι το βοηθητικό προσωπικό και πόσο ανέβαζει την ποιότητα εκπαίδευσης! Η νήπιαγωγος είναι αφιερωμένη στα παιδιά της και δεν διασπάται η ροή της τάξης. Επιπλέον τώρα με την υγειονομική κρίση η καθαριότητα θα έπρεπε να είναι σε πρώτο πλάνο! Η καθαρίστρια θα έπρεπε να είναι όλο το ωράριο στο σχολείο για να είναι οι τουαλέτες καθαρές. Σε ένα σχολείο με 70 παιδιά και 5τουαλετες είναι πάρα πολύ εύκολο να αρρωστήσουν τα παιδιά! Η προσχολική εκπαίδευση χρειάζεται λιγότερα παιδιά ανά τμήμα, βοηθητικό προσωπικό και καθαρίστρια μόνιμη στο σχολείο!