Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Αγγελική | 1 Μαΐου 2020, 00:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν καταλαβαίνω γιατί τα μαθήματα των Λατινικών και της Κοινωνιολογίας εναλλάσσονται βάσει κυβερνήσεων σα να είναι το σήμα κατατεθέν τους! Και για ποιο λόγο έχουν διαμορφωθεί πλέον, εξαιτίας αυτής της κατάστασης, δύο "στρατόπεδα" απόψεων; Τόσο η Κοινωνιολογία όσο και τα Λατινικά έχουν να προσφέρουν πολλά στην διαπαιδαγώγηση των νέων. Είναι δύο διαφορετικά αντικείμενα και δεν θα έπρεπε να τα συγκρίνουμε καν. Ωστόσο, όλοι γνωρίζουμε ότι το εκπαιδευτικό μας σύστημα έχει πάρει λάθος δρόμο. Σκοπός δεν είναι η διαπαιδαγώγηση αλλά το πώς θα μπει κάποιος σε ένα ΑΕΙ. Αλλά και αν ακόμα πρέπει να το δούμε τελείως χρηστικά το ζήτημα, όπως μας "επιτάσσει" το εκπαιδευτικό μας σύστημα, το ερώτημα παραμένει. Γιατί πρέπει να διαλέξουμε ή το ένα ή το άλλο; Καλώς ή κακώς πολλές είναι οι σχολές των ανθρωπιστικών σπουδών που δεν χρειάζονται τα Λατινικά όπως και πολλές εκείνες που δεν χρειάζονται την Κοινωνιολογία. Αν το πρόβλημα είναι πρακτικό τότε κάθε σχολή θα έπρεπε να θέτει τα δικά της προαπαιτούμενα ώστε ένας υποψήφιος της Πολιτικής Επιστήμης να έχει κάποιες βάσης Κοινωνιολογίας και ένας υποψήφιος της Φιλολογίας να έχει κάποιες βάσεις Λατινικών. Αν πάλι το ζήτημα είναι παιδαγωγικό, τότε θα έπρεπε να σκεφτούμε ότι, πέρα από την αναγκαιότητα της Κοινωνιολογίας, οι Λατίνοι συγγραφείς έχουν προσφέρει πολλά στην επιστήμη της ιστορίας (μάθημα των πανελληνίων που δεν αμφισβητήθηκε ποτέ!), στη λογοτεχνία και την φιλοσοφία.