• Σχόλιο του χρήστη 'Κέλλυ' | 1 Μαΐου 2020, 01:15

    Η εκμάθηση ξένων γλωσσών είναι αναμφισβήτητα ένα σημαντικό εφόδιο για τα παιδιά. Για να ευοδώσει όμως χρειάζεται να πληρούνται κάποιες προϋποθέσεις. Εσείς που προτείνετε την εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας μέσω της υλοποίησης δραστηριοτήτων, σκεφτήκατε άραγε αν τα νήπια πληρούν τις προϋποθέσεις για να ανταποκριθούν στις εν λόγω δραστηριότητες; Έχετε μπει ποτέ σε τάξη νηπιαγωγείου; Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε μια μεγάλη αύξηση στην ύπαρξη προβλημάτων άρθρωσης στα παιδιά προσχολικής ηλικίας. Υπάρχουν παιδιά που δεν αρθρώνουν σωστά τις λέξεις, άλλα που δεν μιλούν καθαρά. Με ποιον τρόπο θα ανταποκριθούν αυτά τα παιδιά σε δραστηριότητες που απαιτούν την επανάληψη της αγγλικής λέξης; Χωρίς καλά-καλά να έχουν κατακτήσει τη σωστή άρθρωση μιας ελληνικής. Αν θέλετε διακαώς να εισάγετε ειδικότητες στα νηπιαγωγεία, γιατί δεν ξεκινάτε με την εισαγωγή λογοθεραπευτών; Πολλοί γονείς θα σας ήταν ευγνώμονες! Πιστέψτε με.. Γονείς μεροκαματιάρηδες που πληρώνουν ένα "σκασμό λεφτά" για να πάνε τα παιδιά τους στα ιδιωτικά λογοθεραπευτήρια και δεν παίρνουν από το κράτος ούτε το 1/3 των χρημάτων που διέθεσαν, προκειμένου να βοηθήσουν τα παιδιά τους. Γιατί δε συνεχίζετε με την εισαγωγή ψυχολόγων; Είμαστε νηπιαγωγοί κι όμως αμέτρητες φορές χρειάστηκε να "παίξουμε" το ρόλο του ψυχολόγου. Θα ήταν ευχής έργον να υπάρχει ένας ψυχολόγος στην τάξη, να αφουγκράζεται τους προβληματισμούς των γονέων και να δίνει μία επιστημονική απάντηση στα προβλήματά τους. Εισάγετε ειδικότητες αλλά τις σωστές ειδικότητες.. Τα παιδιά του νηπιαγωγείου, πάνω απ' όλα, αλλά και οι οικογένειές τους θα επωφεληθούν από την εισαγωγή λογοθεραπευτών, ψυχολόγων.. Τους είναι άχρηστη η εισαγωγή καθηγητών αγγλικής φιλολογίας.