-Οδηγεί στην πρώιμη "σχολειοποιηση " του νηπιαγωγείου με ολα τα αρνητικά επακόλουθα της
- δεν υπάρχει πρόβλεψη για τους μαθητές που χρήζουν ειδικής αγωγής Και κυρίως παιδιά με προβλήματα λόγου τα οποία δυστυχώς είναι όλο και περισσότερα εξαιτίας δυστυχώς της αντιστροφου ανάλογης αύξησης της χρήσης τεχνολογικών μέσων από όλο και μικρότερη ηλικια(βλέπε σχετικές μελετες). Τα παιδιά αυτά αμέσως αποθρασύνονται καθώς ματαιώνονται εξαιτίας των δυσκολιών τους κ χάνεται το κίνητρο κ ο βασικος στόχος της προσχολικής αγωγής "μαθαίνω πως να μαθαινω"!
-Οδηγεί στην πρώιμη "σχολειοποιηση " του νηπιαγωγείου με ολα τα αρνητικά επακόλουθα της - δεν υπάρχει πρόβλεψη για τους μαθητές που χρήζουν ειδικής αγωγής Και κυρίως παιδιά με προβλήματα λόγου τα οποία δυστυχώς είναι όλο και περισσότερα εξαιτίας δυστυχώς της αντιστροφου ανάλογης αύξησης της χρήσης τεχνολογικών μέσων από όλο και μικρότερη ηλικια(βλέπε σχετικές μελετες). Τα παιδιά αυτά αμέσως αποθρασύνονται καθώς ματαιώνονται εξαιτίας των δυσκολιών τους κ χάνεται το κίνητρο κ ο βασικος στόχος της προσχολικής αγωγής "μαθαίνω πως να μαθαινω"!