Είναι μια καλή προσπάθεια ωστόσο θα ήθελα να κάνω κάποιες επισημάνσεις: 1)Να καταργηθεί το σύγγραμμα,και η διδασκαλία να γίνεται με βάση τη βιβλιογραφία, π.χ. γαλλικό παν/μιο 2)να κατργηθούν όσο είναι δυνατό τα μαθήματα σε αμφιθέατρα, 3)να γίνουν υποχρεωτικές οι παρουσίες των φοιτητών/σπουδαστών, 4)σε ότι αφορά στο εξεταστικό να δωθεί έμφαση στη συγκριτική μελέτη/ έρευνα και να καταργηθούν όπου δεν είναι απαραίτητες οι εξετάσεις,5)ο καταρτισμός των προγραμμάτων σπουδών να γίνεται μέσα απο θεματικές ενότητες και όχι όπως τώρα που "ξεφυτρώνουν" μαθήματα απο το πουθενά,6)να ανομορφωθεί γενικότερα το περιεχόμενο σπουδών (φυσικά με ευθύνη κάθε σχολής)και να υπάρχει ένα ενιαίο πλαίσιο και ενιαίος αριθμός μαθημάτων για όλες τις σχολές ανά εξάμηνο (π.χ. μέγιστος οκτώ),7)να υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης και ενός άλλου τμήματος που ανήκει στην ίδια σχολή π.χ. ψυχολογία και παιδαγωγική,8)να είναι ανοικτές οι διαδικασίες πρόσληψεις διδακτικού προσωπικού για όλες τις βαθμίδες, όπως και οι ανανεώσεις, 9)να γίνουν βιβλιοθήκες που ενημερώνονται αυτόματα με τις νέες επιστημονικές εκδόσεις, 10)να καταργηθούν σχολές που δεν έχουν κάποιο λόγο ύπαρξης,ή να μειωθεί αισθητά ο αριθμός εισακτέων, π.χ.Θεολογικές. Ευχαριστώ
Είναι μια καλή προσπάθεια ωστόσο θα ήθελα να κάνω κάποιες επισημάνσεις: 1)Να καταργηθεί το σύγγραμμα,και η διδασκαλία να γίνεται με βάση τη βιβλιογραφία, π.χ. γαλλικό παν/μιο 2)να κατργηθούν όσο είναι δυνατό τα μαθήματα σε αμφιθέατρα, 3)να γίνουν υποχρεωτικές οι παρουσίες των φοιτητών/σπουδαστών, 4)σε ότι αφορά στο εξεταστικό να δωθεί έμφαση στη συγκριτική μελέτη/ έρευνα και να καταργηθούν όπου δεν είναι απαραίτητες οι εξετάσεις,5)ο καταρτισμός των προγραμμάτων σπουδών να γίνεται μέσα απο θεματικές ενότητες και όχι όπως τώρα που "ξεφυτρώνουν" μαθήματα απο το πουθενά,6)να ανομορφωθεί γενικότερα το περιεχόμενο σπουδών (φυσικά με ευθύνη κάθε σχολής)και να υπάρχει ένα ενιαίο πλαίσιο και ενιαίος αριθμός μαθημάτων για όλες τις σχολές ανά εξάμηνο (π.χ. μέγιστος οκτώ),7)να υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης και ενός άλλου τμήματος που ανήκει στην ίδια σχολή π.χ. ψυχολογία και παιδαγωγική,8)να είναι ανοικτές οι διαδικασίες πρόσληψεις διδακτικού προσωπικού για όλες τις βαθμίδες, όπως και οι ανανεώσεις, 9)να γίνουν βιβλιοθήκες που ενημερώνονται αυτόματα με τις νέες επιστημονικές εκδόσεις, 10)να καταργηθούν σχολές που δεν έχουν κάποιο λόγο ύπαρξης,ή να μειωθεί αισθητά ο αριθμός εισακτέων, π.χ.Θεολογικές. Ευχαριστώ