Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Δότσιου Βασιλική | 1 Μαΐου 2020, 07:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ απαράδεκτη την αντικατάσταση της Κοινωνιολογίας από τα Λατινικά για την εισαγωγή των μαθητών ανθρωπιστικής κατεύθυνσης σε σχολές ΑΕΙ. Είναι απαράδεκτο, και μάλιστα εν μέσω πανδημίας, η Κοινωνιολογία, κριτική επιστήμη του διαφωτισμού να αντικαθίσταται από ένα μάθημα σαν τα Λατινικά, που δεν είναι παρά μια νεκρή γλώσσα, που εξαναγκάζει τους μαθητές να σπαταλούν τον πολύτιμο χρόνο τους, σε αυτή την τόσο καθοριστική για την συγκρότηση της κοινωνικής τους ταυτότητας, στην αποστήθιση ανούσιων κειμένων. Για άλλη μια φορά μια κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας επιχειρεί την υποβάθμιση της Κοινωνιολογίας, με δυσμενείς συνέπειες στην επαγγελματική μου εξέλιξη. την πρώτη φορά στις αρχές της δεκαετίας του 1990, όταν έγινε αντικατάσταση της Κοινωνιολογίας από την Πολιτική Οικονομία. Στα σχολεία διδάσκουμε για τη δημοκρατία και στις δημοκρατίες όταν επιχειρούνται τόσο ριζικές αλλαγές, ο υπουργός πρέπει να εξασφαλίζει τις συνθήκες ώστε να προηγηθεί ουσιαστική διαβούλευση και διάλογος με την κοινωνία και κυρίως με την εκπαιδευτική κοινότητα, εκπαιδευτικούς που καλούνται να το υλοποιήσουν. εν μέσω πανδημίας αυτό αποκλείεται γι αυτό άμεσα απόσυρση του νομοσχεδίου έως ότου ανοίξουν τα σχολεία και η Βουλή. διάβασα το νομοσχέδιο και θεωρώ ότι είναι πρόχειρο και σε αντιδραστική κατεύθυνση με τραγικές συνέπειες για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και ότι θα οδηγήσει σε συρρίκνωση και περαιτέρω υποβάθμιση πλήττοντας ιδιαίτερα τα μη ευνοημένα εργατικά στρώματα του πληθυσμού. Όχι μόνο δεν πρέπει να καταργήσετε την Κοινωνιολογία ως εξεταζόμενο μάθημα αλλά αντίθετα είναι απαραίτητο για την κοινωνία και τη δημοκρατία στη χώρα μας να ενισχυθούν οι κοινωνικές επιστήμες. ιδιαίτερα στο Γυμνάσιο, οι μαθητές καλούνται να μάθουν σε ένα ένα διδακτικό έτος, στο πλαίσιο της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής έναν απίστευτο αριθμό εννοιών, που για πρώτη φορά συναντούν, καθώς στην Α και Β τάξη στο πλαίσιο της Οικιακής Οικονομίας δεν γίνεται καμία αναφορά στο πολίτευμα, δημοκρατία κλπ Θέλω να πω ότι ένα σοβαρό νομοσχέδιο θα πρέπει να περιλαμβάνει αλλαγές στο αναλυτικό πρόγραμμα της Οικιακής Οικονομίας, ώστε οι μαθητές στη διάρκεια του Γυμνασίου, 3 τάξεις, σταδιακά να μαθαίνουν για το πολιτικό και κοινωνικό σύστημα. Η οργανική μου θέση είναι σε Γυμνάσιο και έχω μια ολοκληρωμένη πρόταση. επιπλέον ακούγεται ότι θα καταργήσετε το βιβλίο της Β λυκείου, Σύγχρονος Κόσμος, Πολίτης και Δημοκρατία. Μεγάλο λάθος. πρόκειται για ένα βιβλίο πρωτοπόρο για τα ελληνικά δεδομένα που δίνει την ευκαιρία για κριτική και σε βάθος προσέγγιση. Και επιτέλους δεν μπορεί να καταργείται ένα βιβλίο που δεν έχει αξιολογηθεί. κα Κεραμέως ως νομικός που έχει μάλιστα εργαστεί και υποστηρίξει άστεγους στη Νέα Υόρκη, σύμφωνα με το βιογραφικό σας, αποσύρετε άμεσα το νομοσχέδιο, ως ταξικό και αντιδημοκρατικό.