• Σχόλιο του χρήστη 'Πέτρος Δημητρακόπουλος,Φιλόλογος' | 1 Μαΐου 2020, 08:13

    Χρειάζεται κωδικοποίηση των νομοθετικών και κανονιστικών ρυθμίσεων για τα Σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης είτε σε Προεδρικό Διάταγμα «Οργάνωση και Λειτουργία των Γυμνασίων και των Λυκείων» είτε σε χωριστά διατάγματα «Οργάνωση και Λειτουργία των Γυμνασίων» και «Οργάνωση και Λειτουργία των Λυκείων». Στο Γυμνάσιο η διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας είναι καχεκτική: • στην Α΄ Γυμνασίου διδάσκεται 3 ώρες, • στην Β΄ & Γ΄ Τάξη διδάσκεται 2 ώρες. Προτείνεται να διδάσκεται η Νεοελληνική Γλώσσα 3 διδακτικές ώρες την εβδομάδα και στις 3 τάξεις του Γυμνασίου. Η Γλώσσα, Ιστορία, η Βιολογία, η Γεωγραφία, τα Μαθηματικά, η Φυσική, η Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή, τα Αγγλικά είναι, κατά τη γνώμη, ένα σύνολο μαθημάτων αντιπροσωπευτικό της μαθησιακής συγκρότησης του παιδιού ως μαθητή και, προοπτικά, ως πολίτη. Οφείλουμε να προσανατολίσουμε το μάθημα της Λογοτεχνίας προς την αισθητική καλλιέργεια του μαθητή (Ανάγνωση-Συζήτηση Ιδεών-Δημιουργική Γραφή-Διάδραση με Τέχνες), εκτός βαθμολογικών αξιολογήσεων. Προτείνεται μια διαφορετική διάρθρωση ενδοσχολικών γραπτών προαγωγικών και απολυτήριων εξετάσεων στο Γυμνάσιο, για την αξιολόγηση βασικών εγκύκλιων γνώσεων. Α΄ Τάξη Νεοελληνική Γλώσσα, Ιστορία, Μαθηματικά, Βιολογία, Αγγλικά. Β΄ Τάξη Νεοελληνική Γλώσσα, Ιστορία, Μαθηματικά, Γεωγραφία, Αγγλικά Γ΄ Τάξη Νεοελληνική Γλώσσα, Ιστορία, Μαθηματικά, Φυσική, Κοινωνική & Πολιτική Αγωγή, Αγγλικά