• Σχόλιο του χρήστη 'Πετρος Δημητρακόπουλος, Φιλόλογος' | 1 Μαΐου 2020, 08:16

    Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων θα μπορούσε • να καταργήσει τις Ομάδες Μαθημάτων Γενικής Παιδείας και Μαθημάτων Προσανατολισμού, • να διαμορφώσει πλαίσιο εξετάσεων των υποψήφιων φοιτητών, μετά την χορήγηση απολυτηρίου, αποκλειστικά σε θέματα τα οποία θα όριζαν κοινές επιτροπές ομότιμων πανεπιστημιακών σχολών. Π.χ. οι Ιατρικές Σχολές της χώρας θα συγκροτούσαν κοινή επιτροπή που θα όριζε τη γνωστική ύλη που θεωρούν προαπαιτούμενο για ιατρικές σπουδές. Ο διαχωρισμός σε Μαθήματα Γενικής Παιδείας και Μαθήματα Προσανατολισμού δημιουργεί μαθησιακό φόρτο και στρέβλωση στην ιεράρχηση προτεραιοτήτων στην μελέτη γνωστικών αντικειμένων.