Η ύπαρξη κεντρικής απόφασης του Υπουργού για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων δεν προάγει την αυτονομία των σχολείων.
Τα Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας μπορούν να μετονομασθούν σε Προγράμματα Προσωπικής Ανάπτυξης.
Τα Προγράμματα Προσωπικής Ανάπτυξης θα υποβάλλονται από τους εκπαιδευτικούς στα και θα εγκρίνονται από τα κατά τόπους Κ.Ε.Σ.Υ. (ή σε όποιες διάδοχες δομές).
Τα Προγράμματα Προσωπικής Ανάπτυξης θα εντάσσονται στο υποχρεωτικό Ωρολόγιο Πρόγραμμα.
Tο μάθημα Πληροφορικής μπορεί να προσανατολισθεί και προς την εκμάθηση συγγραφής κωδίκων προγραμματισμού.
Τα Εργαστηριακά Κέντρα Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.), τα Σχολικά Εργαστήρια Φυσικών Επιστημών και τα Σχολικά Εργαστήρια Τεχνολογίας, τα Επαγγελματικά Λύκεια και τα Εργαστηριακά Κέντρα (Ε.Κ.) χρειάζεται να εξοπλισθούν με τρισδιάστατους εκτυπωτές.
Οι εργαστηριακές υποδομές της εκπαίδευσης μπορούν να αποτελέσουν μικρά δυναμικά κύτταρα μαθητείας στην παραγωγή και να συμβάλλουν στην απόκτηση δεξιοτήτων.
Η ύπαρξη κεντρικής απόφασης του Υπουργού για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων δεν προάγει την αυτονομία των σχολείων. Τα Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας μπορούν να μετονομασθούν σε Προγράμματα Προσωπικής Ανάπτυξης. Τα Προγράμματα Προσωπικής Ανάπτυξης θα υποβάλλονται από τους εκπαιδευτικούς στα και θα εγκρίνονται από τα κατά τόπους Κ.Ε.Σ.Υ. (ή σε όποιες διάδοχες δομές). Τα Προγράμματα Προσωπικής Ανάπτυξης θα εντάσσονται στο υποχρεωτικό Ωρολόγιο Πρόγραμμα. Tο μάθημα Πληροφορικής μπορεί να προσανατολισθεί και προς την εκμάθηση συγγραφής κωδίκων προγραμματισμού. Τα Εργαστηριακά Κέντρα Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.), τα Σχολικά Εργαστήρια Φυσικών Επιστημών και τα Σχολικά Εργαστήρια Τεχνολογίας, τα Επαγγελματικά Λύκεια και τα Εργαστηριακά Κέντρα (Ε.Κ.) χρειάζεται να εξοπλισθούν με τρισδιάστατους εκτυπωτές. Οι εργαστηριακές υποδομές της εκπαίδευσης μπορούν να αποτελέσουν μικρά δυναμικά κύτταρα μαθητείας στην παραγωγή και να συμβάλλουν στην απόκτηση δεξιοτήτων.