• Σχόλιο του χρήστη 'Πετρος Δημητρακόπουλος, Φιλόλογος' | 1 Μαΐου 2020, 08:37

    Στην παρούσα φάση, ο νόμος θα μπορούσε να ορίζει ότι η διαδικασία αυτο-αξιολόγησης και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων τηρεί τις αρχές της «Διοίκησης Μέσω Στόχων» (Ν. 3230/2004). Ο καθορισμός των στόχων βασίζεται σε κατευθυντήριες γραμμές και δείκτες που προσδιορίζει η Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Δεν χρειάζεται και εδώ απόφαση του Υπουργού Παιδείας. Διοικητική ευελιξία προσφέρει η ακόλουθη πρόταση: Στο Τμήμα Εκπαιδευτικών Θεμάτων κάθε Διεύθυνσης Εκπαίδευσης ορίζονται Υπεύθυνος/οι Ποιότητας της Εκπαίδευσης με αυξημένα τυπικά και υπηρεσιακά προσόντα, μετά από άμεση πρόσκληση για εκδήλωση ενδιαφέροντος. Στον/στους Υπεύθυνο/ους Ποιότητας της Εκπαίδευσης αποστέλλουν οι Διευθύνσεις των σχολικών μονάδων τις εκθέσεις αυτο-αξιολόγησης των σχολικών μονάδων και εκείνος/οι τις διαβιβάζει/ουν στην Αρχή Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Ο/οι Υπεύθυνος/οι Ποιότητας της Εκπαίδευσης συντάσσει/ουν συνολικές εκθέσεις εξωτερικής αξιολόγησης για τη διαδικασία του προγραμματισμού και της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων.