• Σχόλιο του χρήστη 'ilias' | 1 Μαΐου 2020, 08:50

    Η κρίση του κορονοϊού μας δείχνει και μας διδάσκει πολλά πράγματα. Σε αυτό που θέλω να σταθώ είναι στην μεγάλη αξία των μαθηματικών. Θα σας πω διάφορες ερωτήσεις του γιου μου και θα καταλάβετε πόσο είναι απαραίτητο να εμπλουτίσουμε τα μαθηματικά του σχολείου με νέες έννοιες, κυρίως με τα αντικείμενα της Στατιστικής και των Πιθανοτήτων. 1η ερώτηση: Τί είναι διάμεση και τι μέση τιμή; 2η ερώτηση: Τι είναι τα μαθηματικά μοντέλα και πως προβλέπουμε με αυτά την βοήθεια της νόσου; 3η ερώτηση: Τι σημαίνει στατιστικά αποδεκτό;; 4η ερώτηση: Τι είναι ρυθμός μετάδοσης;; 5η ερώτηση: Έχουμε μικρή (ή μεγάλη ) πιθανότητα να κολλήσουμε ή να μην κολλήσουμε τον ιό. κ.λ.π Ένα σωρό αναπάντητες ερωτήσεις στο στόμα του παιδιού μου (Θα πάει στην πρώτη Γυμνασίου τοο Σεπτέμβρη) και γεννήθηκαν όλες ακούγοντας τον κύριο Τσιόδρα. Είναι ευκαιρία να αναβαθμίσουμε την μαθηματική μας παιδεία με σύγχρονα μαθηματικά. Τα μαθηματικά είναι το καλύτερο εργαλείο μελέτης και πρόβλεψης πολλών σύγχρονων φαινομένων. Αυξήστε τις ώρες της Μαθηματικής παιδείας σε ΓΥμνάσιο και Λϋκειο. Είναι αδιανότητα στην Α΄ Λυκείου να υπάρχουν ένα σωρό (αχρείαστες ) ώρες για τα Αρχαία, Φιλοσοφία, Πολιτική Παιδεία που επαναλαμβάνουν τα ίδια από τάξη σε τάξη. Χρειαζόμαστε τον Μαθηματικό τρόπο σκέψης στην ζωή μας. Ας βγει κάτι καλό μέσα από αυτό το νομοσχέδιο. Ευχαριστώ Υ.Γ Και τι δεν θα έδινα να είχα την ευκαιρία να σπουδάσω Μαθηματικά και όχι Φυσική Αγωγή που σπούδασα.