Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ilias | 1 Μαΐου 2020, 09:36
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλημέρα Διαβάζω πολλά σχόλια εδώ μέσα που αφορούν την διαμάχη Λατινικών και Κοινωνιολογίας. Η κρίση του κορονοϊού όμως μας έδειξε ότι δεν έχουμε και τόσο την ανάγκη αυτών των δύο μαθημάτων. Καλά και τα Αρχαία , η Πολιτική παιδεία , η Φιλοσοφία αλλά εγώ ακούω από το στόμα του κυρίου Τσιόδρα και άλλων επιστημόνων έννοιες όπως: "Ρυθμός μετάδοσης", "είναι στατιστικά σημαντικό", "έχει μεγάλο βαθμό συσχέτισης", "διάμεσος", "μέση τιμή", "γεωμετρική πρόοδο", "εκθετική μεταβολή", "καμπύλη εθετικής μεταβολής" κλπ. Όλα αυτά (και πολλά ακόμη) στην ύλη ποιου μαθήματος ωρίσκονται;; Μήπως θα πρέπει να έχουμε πιο πολλές ώρες Μαθηματικών;; Μήπως θα πρέπει να διδάσκονται τα παιδιά μας Στατιστική, Πιθανότητες; Ας μην χάσουμε καιρό σπαταλώντας διδακτικές ώρες στο σχολείο δεξιά και αριστερά και να κάνουμε τα Μαθηματικά και κυρίως την Μαθηματική σκέψη, τρόπο σκέψης των παιδιών μας, αν θέλουμε καλύτερο αύριο. Υ.Γ Όλες οι παραπάνω μαθηματικές έννοιες είναι ερωτήσεις- απορίες του γιου μου (12 ετών) που του γεννήθηκαν ακούγοντας τον κύριο Τσιόδρα. Τον επηρέασαν τόσο πολύ, και όταν του εξήγησα κάποια πράγματα (Λογιστική έχω σπουδάσει) μου δήλωσε ότι θέλει να σπουδάσει κάτι που να συνδυάζει τα Μαθηματικά με την Ιατρική. Ας προβαλλουμε και τέτοια πρότυπα στα παιδιά μας και όχι τραγουδιστές, ποδοσφαιριστές κλπ. Η κρίση έδειξε ότι μπορούμε να ζήσουμε και χωρίς αυτούς. Τους αληθινούς επιστήμονες όμως τους έχουμε ανάγκη.